JLC
Jaeger er fedt. Specielt efter man har fået rabat. Icon_e_smile
Svar
Hvad er en fornuftig rabat på JLC Compressor. En dansk sælger i Kbh. var ikke klarover at bagsiden havde en "plade" af guld, men endnu en flot finesse af JLC.

John
Svar
Jeg har lige været en tur hos JLC's butik på Bond Street i London - Her var det muligt med lidt flid (og rede penge) at forhandle sig til 12% på Dualmatic og Memovox'en og 15% på Cronografen og Geographic samt en god pris på ekstra croco-rem hvis uret blev købt med lænke!
Svar
John S. Skrev:Hvad er en fornuftig rabat på JLC Compressor. En dansk sælger i Kbh. var ikke klarover at bagsiden havde en "plade" af guld, men endnu en flot finesse af JLC.

John

I danmark eller grey market import?

Morgan
Svar
Hvad kan man forvente morgan ? på henholdsvis graymarked og i DK ?

Np
Svar
np Skrev:Hvad kan man forvente morgan ? på henholdsvis graymarked og i DK ?

Np

15% er nok bedst bet i danmark. I tyskland eller sverige burde du kunne få 20-25% alt efter hvilken model det er.

Rå grey market er nok omkring 30+ %

Morgan
Svar
Hej Allesammen

Mit JLC Master Compressor Memovox er nok det fedeste ur jeg ejer i øjeblikket, det overgår Rolex med flere længder, bare dog ikke på gensalgsværdi.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej Allesammen

Mit JLC Master Compressor Memovox er nok det fedeste ur jeg ejer i øjeblikket, det overgår Rolex med flere længder, bare dog ikke på gensalgsværdi.

MVH Peter

Enig.
Svar
JLC beats Rolex anytime!! Icon_cool
Svar
Var inde i Mathiesen idag og se deres compressor geographic. Satme et lækkert ur! Icon_e_biggrin Men synes nu også at Girard perregaux's Worldtimer er fantastisk.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)