Hvorfor valgte du dit ur?
Stefan, det er herligt at se at andre har det ligesom mig... jeg kan heller ikke rigtig faa mig til at saelge mine ure. Ved ikke rigtig hvorfor, men jeg har altid en eller anden historie eller oplevelse med et ur, saa jeg naenner ikke at saelge... dyrt, men dejligt Icon_e_biggrin

Mvh
Claus
Svar
Uret skal jo passe til dig, have en funktion og være en del af dit udtryk/beklædning

For mig ser det sådan ud i dag efter at have haft interessen i 2 år

Til hverdag: Explorer II hvid skive. En rigtig bruger
Til skjorten: Zenith Chronomaster. Bliver aldrig træt af at kigge på det ur
Til den gule skjorte: Omega Constelation Pie pan guld m brun rem
Til historien: Speedy cal 321
Til konen: DateJust G/S. - Så er der ro herfra!

- Men der er så mange fede ure derude man bare må eje, når økonomien (og konen) tillader det.
Rony B
Svar
Casio 100 lap memory Lumiator: Er godt til løb på bane og har god baggrundsbelysning.

Cardiosport Ultima: Mulighed for at downloade pulsdata til pc'en og sammenligne træningspas.

Marinella/Altanus 40 mm Portugieser-wannabee m. ETA et-eller-andet: Impulskøb under min pilgrimsfærd til Marinella slipseforretningen i Napoli.

Oris XXL date: Så fedt ud med sort skive og lysebrun læderrem, når nu Marinellaet havde hvid skive og sort rem. Efterfølgende var jeg nødt til også at købe lysebrune sko og bælte... og uret har i mellemtiden fået sort rem og Marinellaet har fået en i mørkebrun Icon_rolleyes

Sinn 142St: Manglede et ur med stållænke, kun nørder her på siden kender mærket/modellen og historien, uret er for sejt og på vej til at blive vintage.
Svar
Første post her for en gammel ur-gakker! Icon_e_biggrin
Det eneste ur der kvalificerer sig som "min store kærlighed" er nok mit 1967 cal. 321 Omega Speedmaster Professional.
Jeg købte det både fordi designet, historien og dets ry for at være robust og pålideligt, tiltalte mig. Det er også det eneste af mine efterhånden mange nye og vintage ure jeg har beholdt i længere tid (siden 1998)

Bo Søby Hansen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)