Sinn U1 eller U2.
Og det var så mig der købte uret af Morten. Dette ur er et af de bedste køb jeg længe har gjort. Jeg er meget tilfreds med uret. Jeg har haft det i 3 måneder nu, og har bestemt ikke noget negativ at sige om uret.

Det der gør, at jeg er meget tilfreds med dette ur er bl.a. at: Kassen + lynette + kronen er lavet u ubåds stål, som er særdeles stærk, et design som skiller sig meget ud fra alle de andre, går meget præcist, en meget lækker gummirem, det har en rigtig god str. Ca. 44 mm x 14mm

Du skal være opmærksom på, at det kan være dyrere at få serviceret en U2, da der er Argon gas i kassen, og dette gør, at uret er dyrere at få serviceret.

Hvis du kommer forbi Odense, skal du være meget velkommen til at prøve uret inden du bestiller det.

İmage[/img]

İmage[/img]
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Og så følger der forresten også værktøj med, så du nemt kan skifte mellem gummirem eller lænke.
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Christian Bentzen Skrev:Og så følger der forresten også værktøj med, så du nemt kan skifte mellem gummirem eller lænke.

Hej Christian
Fedt at høre, at du stadig er glad for uret.

Hilsen
Morten
Svar
Christian Bentzen Skrev:Hvis du kommer forbi Odense, skal du være meget velkommen til at prøve uret inden du bestiller det.

Hej Christian, hvor var det en fornøjelse at læse dit indlæg. Super indstilling (og venlighed) til ligesindede "urtosser"
Svar
Og de flotte billeder.

Og må sige super flot service af en anden, Som Tadsen skriver "urtosse" - sådan burde dette forum altid være. Possitv og ingen negative toner, bare fordi der bliver spurgt om det for nogen mærkelige.

God stil - lad andre tage ved lære af den.

Sub.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)