JLC Memovox spørgsmål
Hej
Jeg går og pusler med at anskaffe mig en JLC Master Compressor memovox - jeg er meget betaget af Jaeger og har et Reverso Grand Date i forvejen, men nu skal der altså en compressor på banen - det går ikke længere at benægte det....

Men jeg tænkte på, om nogen herinde ved om man kan slå alarmen fra? Forstået på den måde, at den ikke slår 2 gange i døgnet altid - f.eks. kl. 7 og kl. 19 - det er jo ikke så fedt når man ligger og sover søndag morgen.

Jeg kan ikke gennemskue om det er muligt, men jeg håber en eller anden ved det? Det ender jo nok med at jeg køber det alligevel...Icon_e_wink

/Christian
Svar
Alarmen er kun aktiv, i det øjeblik du har trukket den op! Dvs. du kan ikke
slå den fra ... den slukker selv når fjederen er slap!

Icon_e_biggrin leJ
Svar
cebbesen Skrev:Hej
Jeg går og pusler med at anskaffe mig en JLC Master Compressor memovox - jeg er meget betaget af Jaeger og har et Reverso Grand Date i forvejen, men nu skal der altså en compressor på banen - det går ikke længere at benægte det....

Men jeg tænkte på, om nogen herinde ved om man kan slå alarmen fra? Forstået på den måde, at den ikke slår 2 gange i døgnet altid - f.eks. kl. 7 og kl. 19 - det er jo ikke så fedt når man ligger og sover søndag morgen.

Jeg kan ikke gennemskue om det er muligt, men jeg håber en eller anden ved det? Det ender jo nok med at jeg køber det alligevel...Icon_e_wink

/Christian

Hej Christian,

Alarmen kan selvfølgelig slås fra. Den knap, der indstiller alarmen kan trækkes ud, når alarmen skal slås fra. Når du vil slå alarmen til skal knappen trykkes ind.

Hvis du lader alarmen ringe "færdig" så skal den i øvrigt trækkes op igen før den siger noget - også selv om den er slået til.

Hilsen,

Claus

Svar
Hej

Nu har jeg selv et JLC Master Compressor Memovox og når alarmen er udløst på ringetidspunket kan man hvis man ryster uret lidt høre hammeren ramme klokken i cirka 20 minutter efter også igen 12 timer efter men en lille charme synes jeg.

MVH Peter
Svar
Tak for hjælpen - var lige nede i Hvelplund og se det i praksis, og nu er der jo ikke noget at gøre - det må blive sådan en fætter næste gang...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)