Hvor ville det være dejligt...
et par af dine ure Mads så blev det AP Jumbo og Roles Explorer I - de kan begge få det til at rykke i min overbevisning om kun at samle Omegaer!

Så har jeg slet ikke skelet til pris - kun til smag - det er jeg også nødt til for jeg har slet ikke "føling" med hvad der er sjældent i din kasse, men lækkerier er det!

Desværre et jeg stadig faktisk ikke kommet i besidelse af et Pie Pan i massivt guld - med guldlænke, men jeg har en i stål med stållænke, et i stål med original brun rem, et i guldkappe med brun rem (ikke på billede), en i guldkappe med double lænke - og ja, jeg er vild med Pie Pan, som jeg regner for det ultimative design blandt klassiske Omega dressure! - men De Ville kommer tæt bagefter og Seamaster og Seamaster De Ville og Genevé er også med når der snakkes dressure. Speedmaster og Dynamic er på anden vis også "state og the art" - så der er nok at se til hvis man er hooked på Omegaer!

Og Seamaster sportsmodeller.... som jeg slet ikke tør begynde på er også super.....

Men din kasse fuld af perler og lader bestemt ikke en Omega mand uberørt - det er lækre sager!

vh Baun
Svar
Ha ha Baun der er vist det man kalder inkaneret Omega fan Icon_e_wink Lad hellere de sjældne Rolex modeller ligge. Det er rent økonomisk en usund hobby til forskel for vintage Omega som trods alt er til at betale Icon_e_confused

Peter som du helt rigtig har spottet ligger min interesse fortrinsvis i transtional modellerne samt de klassiske vintage modeller. Det eneste som er "ældre" er faktisk mit red Sub fra 1968. Freccion´en og 1016 er begge fra start 80´erne. Det samme gælder selvfølgelig alle transtional modellerne.
Ja et "great white" står nok overst på Rolex-ønskeseddlen. Men idet jeg har en svaghed for AP tror jeg nu min næste "keeper" blever et 15300. Grunden til de mange Rolex skyldes kun at jeg frygter at priserne fortsætter med at stige drastisk, så derfor har jeg købt dem først.
Jeg ved ikke helt med 16760. Den er sjælden, men tænder mig ikke rigtig. Så hellere en 16750 som er mere "transtional" i mine øjne. Men helst et GMT 6542 non-crownguard. Det er top sprød Icon_cool

GT du kan købe kufferten på ebay for få kr. Den er ok til transport men ikke særlig eksklusiv udført.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)