prestigetime/authenticwatches.com
Hej alle, går og overvejer et nyt seamaster 300 m automatic, de har gode priser hos prestigetime.com og authenticwatces.com, har i nogle erfaringer med dem, og hva med told og moms? Mvh
Svar
Har ikke selv handlet med dem, men jo - de har interessante priser. Dog sender de fra US, så regn med told og moms.

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
med prestigetime. en god handel og god service. PM mig så skal jeg fortælle mere.

Mikael
Svar
Jeg har handlet med authenticwatches. Lynhurtig levering og ingen problemer!
Svar
cegedal - fik du tilsendt fra USA og hvordan med moms/tolden?

vh ClausEB
Svar
Hej med jer

Jeg har lige, efter et par dage med nervøse trækninger, modtaget et Breitling Avenger M1 fra ovenstående.

Alt gik fint. Men man skal huske at de kan finde på at sælge ure uden serie numre på, dette var jeg derfor garanteret inden jeg bestilte..

Kan forstå at Prestigetime skulle være ok der kan man vist tillige selv afhente det hvis man kender en der er i området eller evt. selv hente det

Hilsner

Sebastian
Svar
Hej

Jeg overvejer også at købe et ur ved Prestigetime. Ved betaling med udenlandske kredit kort beder de imidlertid om at se kontoudtog og fotokopi af begge sider af kreditkortet - noget min bank har frarådet mig at fremsende.

Skulle I andre også sende disse oplysninger, eller klarede I betalingen på anden vis? En anden mulighed er vist også at lave en bankoverførsel, men jeg har hørt, at man så ikke er lige så godt sikret hvis noget "går galt" i handlen, og man vil have den annulleret. Er der nogen, som har forstand på, hvordan man klarer betalingen sikrest muligt?

Mvh
Michael
Svar
Michael B Skrev:Hej

Jeg overvejer også at købe et ur ved Prestigetime. Ved betaling med udenlandske kredit kort beder de imidlertid om at se kontoudtog og fotokopi af begge sider af kreditkortet - noget min bank har frarådet mig at fremsende.

Skulle I andre også sende disse oplysninger, eller klarede I betalingen på anden vis? En anden mulighed er vist også at lave en bankoverførsel, men jeg har hørt, at man så ikke er lige så godt sikret hvis noget "går galt" i handlen, og man vil have den annulleret. Er der nogen, som har forstand på, hvordan man klarer betalingen sikrest muligt?

Mvh
Michael

Forside og CVR kode fremsendt? Haha.... Ja, den er go. Hvis du fremsender de to ting kan du godt glemme alt om din selvrisiko ved misbrug på kortet. Du er ikke bedre stillet ved at bruge bankoverførsel.

Hvor stor en besparelse er der tale om, efter 25% importmoms ? Et par tusser ?

Mvh Morgan
Svar
Hvad holder de på med. De kan da, som alle andre - bare vente med at sende til de har fået pengene, så der er et eller andet helt misforstået i overførselkravets detaljet

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg har købt en hel del hos Ben/Prestigetime og jeg har hver gang lavet en bankoverførelse.
Den første gang var jeg da lidt usikker, men alt er gået nemt og smertefrit.
Så overfør du blot pengene til ham.
mvh
Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)