En lille fotokonkurrence at vågne op til???????????????????
Vis mig jeres billeder af jeres dykkerure. Sjove indlæg modtages. Panerai subs, vil starte med en fordel, da det er mit ynglingsur.

Præmien er bogen: Panerai Historia af Giampiero Negretti og er selvfølgelig incl. forsendelse i DK.

Det bedste billede udtrækkes af min dreng.

Morgenhilsner fra Torben
Svar
Nu tilbyder fotoudstyret desværre ikke de store udskejelser, idet pengene er brugt på andet herrelegetøj. Men derfor kan jeg vel godt deltage Icon_e_wink

Der kom meget godt ur af 60´erne. Blandt andet disse to skønheder... Icon_e_biggrin

/Mads

İmage
Svar
Hvad med en "James Bond" combo? Icon_e_biggrin

İmage
İmage
Svar
Jeg må lige lade batteriet op på kameraet, så jeg kan vinde konkurrencen Icon_e_biggrin

Mads --> har du anskaffet dig en Jag? Skal vi ikke se et par billeder af den?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Jeps Christian nyt legetøj Icon_e_biggrin Må indrømme jeg har en svaghed for alt det gamle mekaniske "skrammel" fra før alt gik over til at være el-drevet plastic Icon_cry

/Mads
Svar
İmage
Med venlig hilsen

Christian
Svar
İmage
Ikke så opfindsomt men lige hvad jeg havde liggende!
Svar
Wauv! - den bog gad jeg godt vinde!
(Overvejer kraftigt et Panerai næste gang)

Hermed et beskedent bud:

Mit Omega Seamaster Auto + Spyderco Danish Penknife (limited edition):

İmage

Ps.
Den lille orange prop, stiger til overfladen hvis kniven tabes i vandet - proppen sidder fast med fiskeline til selve plastik-kammeret, så kniven kan hives op efterfølgende.
Svar
Claus K.

Min søn er vild med Omega'en. Har selv et og han ved han skal have det når han bliver 18. Han er også helt vild med kniven og hans far er også lidt vild med den og vil gerne vide hvor man skaffer en sådanne.

Billedet vinder også, fordi det er taget i urets rette element, nemlig vandet.

Så Claus K, smid mig en PM med din adresse og bogen er på vej til dig.

Torben

P.s. Også tak til de andre indslag.
Svar
Takker og bukker! Pb sendt Icon_e_biggrin

Jeg har selv været utrolig glad for Omega "Bond" Seamaster - det er i mine øjne noget af det bedste "value for money" i urverdenen. Jeg købte det i sin tid af Bo Mølbak, som lige får en anbefaling med på vejen.

Kniven har en fin historie. Det er nemlig sådan, at amerikanske Spyderco normalt laver foldeknive, som er ulovlige, enten pga. størrelse, enhåndsbetjening, eller fordi bladet kan låses.
Direktøren for Spyderco er selv aktiv på Bladeforums.com og i den forbindelse blev han gjort opmærksom på den strikse kniv-lovgivning i DK. Som konsekvens lavede Spyderco en kniv kun til det danske folk, som overholder vores lovgivning. Den blev lavet i ca. 500 eksemplarer (hardly a money maker, som han ikke undlod at kommentere). Utrolig flot gestus må man sige!

Kniven kan (måske stadig) skaffes gennem "Naturgalleriet" i Holte...

Tak igen!
Claus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)