08-01-2008, 11:45 PM
Har annoncer på "papkassen" hvor tilsyneladende originale Rolex er til salg. Bl.a. et Turn O Graph til 14000,- for et nyt. Listeprisen for dette ur er omkring 36000,-
Hilsen
Torben
Hilsen
Torben
|
Paplo Vici
|
|
08-01-2008, 11:45 PM
Har annoncer på "papkassen" hvor tilsyneladende originale Rolex er til salg. Bl.a. et Turn O Graph til 14000,- for et nyt. Listeprisen for dette ur er omkring 36000,-
Hilsen Torben
09-01-2008, 12:47 PM
Haulund Skrev:Har annoncer på "papkassen" hvor tilsyneladende originale Rolex er til salg. Bl.a. et Turn O Graph til 14000,- for et nyt. Listeprisen for dette ur er omkring 36000,- Hahaha. Morgan
09-01-2008, 12:50 PM
Haulund Skrev:Har annoncer på "papkassen" hvor tilsyneladende originale Rolex er til salg. Bl.a. et Turn O Graph til 14000,- for et nyt. Listeprisen for dette ur er omkring 36000,- Who is the "sucker"???? MVH SK /SK
09-01-2008, 01:27 PM
Det er da noget af et tilbud. Samme sælger har også en GMT master II i stål og 18K til 11.000 inkl. alle boxe og papirer
En anden lidt morsom på papkassen sælger 2 rolex for ialt 1.399 kr. Billedet er desværre enormt rystet - men det kan skyldes af han lige har trukket det ene op, for som sælger så malende beskriver (cut and paste) URET TIL HØJRE VIRKER PÅ RYSTELSERR FRA DIN HÅND, VED IKKE LIGE HVAD DET HEDDER PÅ FAGSPROG Jo der er absolut muligheder for at gøre handler i den papkasse. Pricippet er vist først til mølle får først Rolex på arm vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
09-01-2008, 04:58 PM
Jeg kan godt lide at hele skidtet er kopieret direkte fra ebay og klaphatten har glemt at ændre i teksten og den afslutter med:
Satisfaction guaranteed. AstorLive, "The World's Leading 24/7 Watch Auction House". Det er da godt at små svindlerne ofte er dem, hvor der er "lys i huset men ingen hjemme". Sikke en fusker... Hold jer væk! /Mads
09-01-2008, 05:02 PM
Ha ha og uret til 1399,- hvor billedet stinker ser ud til at være et Yachtmaster kronograf
/Mads
09-01-2008, 09:51 PM
ØH -"papkassen"??????????????
Har efterhånden lært en del fagudtryk og at kunne se forskel på forskellige modeller/spotte fakes - men "papkassen"? Er det mig, der er fatsvag, eller hva? (I behøver ikke at falde over hinanden med positive tilkendegivelser vedr. overstående spørgsmål - et svar ville være nok) mvh Klaus ..nothin' but the blues
09-01-2008, 09:54 PM
Bare roligt Klaus
Jeg anede det heller ikke, men fandt ud af at det er en site ala DBA, check selv med et .dk bagefter Mywatch.dk
Bjarne Vork
10-01-2008, 11:33 AM
oerum Skrev:ØH -"papkassen"?????????????? Jeg undlader at kommentere om du er fatsvag Jeg tror nu ikke at papkassen.dk er en salgskanal du behøver tilføje til dine foretrukne links. Nok næppe et sted man gør de store fund. Højest et sted man kan få et godt grin eller blive forarget. /Mads
10-01-2008, 04:02 PM
Ja Mads - den bliver ikke en del af "favorites" i browseren.
Til gengæld kommer den med i min opdaterede oversigt over dårlige danske netsider at handle ure: (læses i ikke prioriteret rækkefølge): papkassen.dk guloggratis.dk dba.dk gaugain.dk qxl.dk lauritz.com Jeg har da gjort gode handler på både qxl og lauritz, men det er mere undtagelsen end reglen. Til gengæld kræver det jo bare mere benarbejde at finde disse mellem alt l..... mvh Klaus ..nothin' but the blues
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|