Svar: 83
Tråde: 10
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
tillykke med det, det er lige mig sådanne et, kan godt forstå du glæder dig til at få det på armen, kan bedre lide det end certinaen
peter m n
•
Svar: 585
Tråde: 91
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Tillykke med nyerhvervelsen

Jo den er god nok, det er Valjoux 7750 i begge ure, værket er dog hånddekoreret i ML'en, der er ikke foretaget modificeringer af værket i Certinaen.

Sogge
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Tillykke med det nye ur. Du går til den i øjeblikket!
•
Ja, jeg drives voldsomt af min begejstring for ure.
Det sidste (ML) fik jeg til en god pris, så det er ok. Men er nu stadig gladest for Omegaen. Ser s.. godt ud i skabet!
•
Ja, Omega'en er rigtig lækker! Men går du egentlig slet ikke med dine ure?
•
Hehe...Det var bare fordi du skrev at Omega'en så godt ud i skabet. Så kom jeg til og tænke på at hvis det var mig der lige havde købt sådan et lækkert ur, så sad på min arm 24/7.
Men det er godt og hører at den er i rotation...
•
Det er jo kun en lille uge siden at jeg fik mit Seiko Premier Auto og så købte jeg jo en Certina sammen med Omegaen. De skal jo også bruges.
Men jeg ender nok med at bruge Omegaen mest.
Er du stadig glad for din PO?
•
Ja, jeg er rigtig glad for den og den bliver brugt flittigt. Jeg bestilte en lænke til den, hos Otto Frei i sidste uge, så den glæder jeg mig meget til at få monteret. Det er helt sikkert et ur som jeg kommer til og eje mange år ud i fremtiden...Meeen jeg er stadig lidt øm overfor den, da den ikke har fået den første rigtige skramme endnu, så den kommer ikke med mig på arbejde.
•