Hvad kan gøre et Cartier ur så ombejlet
På Bruun Rasmussen er der dette Cartier ur på auktion

[url]"http://www.bruun-rasmussen.dk/search.do?pg=1&mode=detail&cid=37659&iid=300201133">http://www.bruun-rasmussen.dk/search.do ... =300201133[/url]

Jeg har aldrig overvejet at købe et Cartier ur til mig selv men derfor overrasker det mig at der er nogen der vil betale så meget for et ur med quartsværk.

Er der noget som gør dette ur til noget specielt.

For det beløb inkl. salær kan man jo købe et AP.

Stor hilsen

CFT
Svar
Den er da helt gal...
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
brand, brand og atter brand... Icon_rolleyes at nogle gør sådan noget...
Svar
Uret er totalt fejlvurderet... Længere er den historie ikke. Det burde ligge på 12-15 k. maks. Der er ikke noget særligt over det.

/Mads
Svar
Det må jeg vise min kone! Jeg gav hende en så god som ny Panthere med to guldrækker til hendes seneste fødselsdag. Det var til godt halvdelen af vurderingen her! Købt hos forhandler på tysk ebay.

Jens-Kristian
Svar
Det er dog halvmystisk, nu oppe i 75 K for stål/guld versionen i quarts - Selv med branded bag sig, og som quarts helt OK - så må der da være nogen der lever lidt i deres egen verden, eller bare vil deres et eller andet patner alt godt - og så skidt med pengene (men de kunne vel gå i en butik i stedet og stadigt spare).
Dumt
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
LoL

Vedkommende der har dette til salg, må da sidde med det HELT store smil..

Hvorfor har jeg ikke et par stykker liggende...
Svar
Ja der er kæden da hoppet af - det er god markedsføring - og det er uden diamanter eller rubiner eller andet????
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Hvad sker der lige der? Vejl. nypris er ca. 30 k. Der er da en der har tabt sutten... Men en sælger der klapper i sine små hænder. Jeg fandt 3-4 ure som dette til salg for ca. 12-14 k. Det tog ca. 10 sek. Folk er sgu ikke altid for snu... Icon_rolleyes

/Mads
Svar
Jeg har lidt på fornemmelsen at der er nogen der prøver en eller anden kreditkortfinte kombineret med at kende sælgeren.

Sælgeren får overpris for uret og Bruun Rasmussen betaler regningen.

Ved ikke om det kan lade sig gøre men det kunne da være en forklaring på sådan en købspris

Stor hilsen

CFT
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)