Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Blev lige inspireret fra et svensk forum...
Der indkøbes en brugt Rolex, forslagsvis en sub, for den kan alle lide.
50-60 personer betaler 500 per mand, vi trækker derefter lod... Ev. På et GTG så alle kan se at der går rigtigt til.
Hvad siger i, kunne det være interessant?
Svar: 940
Tråde: 53
Givet Likes: 6
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Fed idé......
Til en 500 kr. er jeg på.
Jeg tror dog at det bliver meget svært at samle folk nok.
Sendt via Tapatalk
•
Svar: 899
Tråde: 88
Vi er 4 nu... Det giver da en pingo! ;)
Svar: 940
Tråde: 53
Givet Likes: 6
berg Skrev:Vi er 4 nu... Det giver da en pingo! ;)
Lad os se hvor mange som egentlig er klar og så tage den derfra og se hvilket ur det kan blive til!? Og om de tilmeldte stadig er på
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Jeg er frisk !!
Men jeg vil holde med de andre i, at det nok er klogt at vente med at lægge sig fast på et urmærke, til vi ser hvor mange vi er !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Vi kunne gøre, så man har mulighed for at købe flere lodder - og dermed større vinder chance
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Amehlbye Skrev:Vi kunne gøre, så man har mulighed for at købe flere lodder - og dermed større vinder chance
Burde der ikke være en begrænsning - så vinderchancerne var lige for alle ?? Det vil jo formentlig være et lotteri med ret få deltagere (i forhold til et normalt lotteri) og teoretisk set vil der jo være en lidt for god mulighed for at skaffe sig et billigt ur, hvis man bare er en lille smule gambler. Lad os nu sige, at en person køber lodder svarende til 75 % af det samlede antal - på den måde, så vil vedkommende have 75 % chance for at redde sig et ur med 25 % rabat, som vi andre jo så har sponsoreret, medmindre vi overvinder odds 1-4 ?
Derudover, hvad skal kriterierne være for at kunne købe et lod - kan man bare melde sig ind "fra gaden" så at sige, blot med det formål at deltage i lotteriet ? (for så bliver det vel et offentligt lotteri og dermed kræves måske en tilladelse ?) - skal man have et vist antal posts herinde for at deltage ? - skal man have været tilmeldt i en mindsteperiode ? - skal man godkendes af en moderator ? osv. osv. osv. !
Misforstå mig ikke - jeg synes, at det er en supergod ide, men den skal nok gennemtænkes lidt mere
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
tror faktisk du har ret - at det må ikke være offentligt - jeg er faktisk lidt i tvivl om, det overhovedet er lovligt også for brugerne herinde, da det jo et et åbent forum eller kan tilmelde sig på -
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•