27-03-2008, 11:00 AM
Nogen der kan hjælpe med lidt info omkring en Fortis PILOT PROFESSIONAL DAY / DATE ?
mvh
kristian
mvh
kristian
|
fortis info
|
|
27-03-2008, 11:00 AM
Nogen der kan hjælpe med lidt info omkring en Fortis PILOT PROFESSIONAL DAY / DATE ?
mvh kristian
29-03-2008, 07:44 PM
Nej, ikke udover at det er et fedt produkt til en fornuftig pris. Prøv boutiqe Dor i Lyngby Storcentret og spørg efter urmageren.
29-03-2008, 10:35 PM
Prøv lige at se hva den siger når man går ind på deres hjemmeside.
Important Notice: FORTIS does not sell watches via the internet. FORTIS watches are exclusively sold through our world wide network of dealers. Therefore, all watches that are available for sale on the internet are either counterfeits, second hand or of dubious origin. Guarantee services are only available if the watches were bought through an authorised dealer. http://www.fortis-watch.com/en/index.html
29-03-2008, 10:38 PM
kf Skrev:Nogen der kan hjælpe med lidt info omkring en Fortis PILOT PROFESSIONAL DAY / DATE ? Var der noget specielt du ville vide?
29-03-2008, 10:46 PM
Nopanic det skriver de alle
Og det kan man vel ikke fortænke dem i, men den virkelige verden er at mange ur mærker sælges uden om fabrikkerne og igennem AD, og de kan let købes nye og ubrugte og videre sælges til slutbrugere til gode og fornuftige priser via ikke autoriserede forhandlere. Og det gælder ikke kun Fortis. Mywatch.dk
Bjarne Vork
29-03-2008, 11:32 PM
Okay det har jeg bare aldrig stødt på før...
30-03-2008, 12:21 AM
Nopanic - Det er det som hedder Grey market.
Eksempel: En Rolex forhandler i ex Malaysia har ikke solgt nok ure til at blive ved med at være AD (der er store krav for salg til AD butikkerne (autoriseret handler)) Han køber derfor ekstra ure fra Rolex, og sælger dem nu videre - med papirer, men ofte ikke udfyldte papirer - til en eller anden Grey Market handler - som kunne være ex Bjarne MyWatch (ved faktisk ikke om han også fungere under Grey Market) eller Morgan - som du også kender herinde fra. Helt 100% pålidelige sælgere, og der er intet ulovligt i metoden - eller forkert (måske set med Rolex øjne, men so what - de bør vel kende til det, for papirerne kan nogen gange være udfyldt som fuld garanti, bare med et eksotisk salgs land). For at kunne få det til at fungere, må Malaysia manden i eksemplet sælge det videre til noget der ligner hans inkøbspris + lille salær - og den der køber det og sælger det videre, tager så mindre anvance end den officielle rolex Avance, men må også oftest undvære den officielle garanti. Der er mange andre måder visse andre mærker kommer ud i andre led end gennem AD - men det er en typisk måde du får der. vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
30-03-2008, 08:58 AM
hannover_dk Skrev:Han køber derfor ekstra ure fra Rolex, og sælger dem nu videre - med papirer, men ofte ikke udfyldte papirer - til en eller anden Grey Market handler - som kunne være ex Bjarne MyWatch (ved faktisk ikke om han også fungere under Grey Market) eller Morgan - som du også kender herinde fra. Ramt rimeligt plet John, og omkring mine ure så er de fleste brugte, men jeg finder også nye ure hvis nogen søger noget specielt, og kan som regel også godt finde nogen gode priser herpå. Langt de fleste papirer er udfyldt fra forhandlerens side af da ham eller hende der skal have uret på armen, gerne vil have papirer med hvis uret en dag skal sælges igen, boks og papirer betyder faktisk en del for prisen. Så selvfølgeligt ved producenterne hvad der sker, de kender også forhandlerne, de står jo på stemplerne, og så lukker man øjnene. Et salg er vel et salg, og jeg har endnu ikke mødt en som var ked af at spare penge. Mywatch.dk
Bjarne Vork |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|