ZENITH RAINBOW EL PRIMERO CHRONOGRAPH
Et fedt ur, og til en fornuftig pris eller?

[url]"http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280210407563&ssPageName=ADME:B:EOIBUAA:DE:1123">http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... AA:DE:1123[/url]
Svar
Underligt - de plejer at gå længere op (2200-2400) - især fra kingschild.de - men nu har jeg ikke nærlæst teksten.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Ja - det ligner umidelbart et helt forrygnede køb. De plejer at havne på mindst 1800 -2000 € - og her med alle papirer og alt - et helt utypisk prisbillede som kan give grund til lidt optimisme med stadigt ind i mellem at hiite noget godt billigt. Sælger er tilmed i top
så?????
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg synes, den ser ud til at være blevet poleret "vold"-meget op! Specielt bagkassen. Det meste af teksten (den der burde være på bagkassen) er jo ulæselig/væk. Værket er bestemt heller ikke det kønneste...med flere små angreb på tandhjulene.

Men stadig i den billige ende. Som skrevet før, plejer de at gå for ca. €2000 og opefter afhængig af stand.

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
Jo - vist er det gået med - og vist er der lidt "snavs" på et tandhjul - men bezel/krans/skive - visere osv - faktisk også kasse - ser godt nok ud, og det er stadigt helt klart et af de billigste jeg har set fra en topsælger, for jeg tvivler lidt på køberne generelt er så observante som du (og jeg håber jeg Icon_e_confused) er med detaljerne Chronomaster - Så - af en mig ukendt grund noget med 30% rabat stadigt??
Eneste lille "fjums" er at den er listet i gruppe - under visning - som samlerur - zenith PORT ROYAL - af en eller anden grund - men det burde ikke gøre forskel synes jeg
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Nej, desværre er ikke alle lige opmærksomme...og det ses ofte ved at folk byder løs på ure med forkert skive i henhold til feks. visere eller model nr. Ofte er det De Luca modellerne, der er sammensat af forskellige modeller, men det er også set for Rainbow modellerne.

Men hva'...ikke alle går lige meget op i, at ALT skal være perfekt og passe sammen (model nr., visere, skive, kasse og papirer).

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)