Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Jo, glemte helt et vigtigt samler-nørdområde; analoge kameraer. Jo flere O-ring, desto bedre ( = undervands fotoudstyr ).
[url]"http://i301.photobucket.com/albums/nn66/tiomalo/Nikonos2Serie1020768OLens414277_big.jpg">http://i301.photobucket.com/albums/nn66 ... 77_big.jpg[/url]
Kan nogen se den usynlige stiplede linie mellem den her Nikonos2 og en Rolex 5512 / 13 ? ( Vintage tool watch & ditto tool camera )
Også en ældre 911 koster - desværre - en del i Tyskland, men prøv at se andre gode ting fra Ferdinand P.; en 944 S2 Turbo ( som har køre-egnskaber i særklasse og specielt sammenlignet med en 911 som er som en hammer på 4 hjuler, tung i røven ) kan hejses hjemme med mere overskuelige midler. Og man behøver ikke at have sine legetøjsbiler på nummerplader med det samme og er de ældre klassikere, er DK afgifterne ofte meget rimmelige + at bilen bliver registreret som brugsklassiker eller veteran med lav vægtafgift, billigt forsikring og syn hver 8. år.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 88
Tråde: 13
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Har også en svaghed for de gamle møbel arkitekter - specielt Eames.
Hvis Eames har interesse så prøv linket DDR.DK en pasioneret Eames importør i KBH både nyt og vintage med priser der kan bruges.
Mvh
ET
•
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Jeg er født samler. En del af mine samlinger stammer helt tilbage fra min barndown, f.eks. sten, fosiller og ure. Der er ikke rigtig nogen af mine samlinger, der har den helt store økonomiske værdi. Inden for ehvert område kan man spænde vidt, økonomisk, men jeg har det lidt sådan, at så længe jeg kan finde billige ting, som jeg er glad for, er der ingen grund til at købe det dyre.
Jge samler på planter, især orkideer og kødædene planter.
Jeg kan godt lide kunst (Er søn af en kunstner), men samler især på Africanske masker.
Jeg elsker bøger og plader, men samler ikke førsteudgaver og den slags. Jeg kan bare godt lide at lære om alle de ting, der interessere mig. (Min kone står for det meste af skønlitteraturen.)
Derudover har jeg startet mindre samlinger af utallige ting, såsom gamle haveredskaber, som så er gået i hvile, indtil jeg fatter interesse for det igen.
Jeg holder meget af musikinstrumenter, især gamle el-guitare, men har ikke rigtig råd til at kaste mig over en decideret samling.
Med venlig hilsen
•