Svar: 301
Tråde: 15
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Den maskine og så AC/DC... Wauw!
Købte du den så? Ville virkelig gerne have MC kørekort en gang, der sker bare så meget andet pt, som desværre har lidt højere prioritering rent økonomisk.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
•
Svar: 899
Tråde: 88
Har ikke helt besluttet mig... Det er en fed kværn, har en fed udstråling og den larmer tilpas meget. :)
Den er ikke så behagelig på motorvej, og den er ikke så smidig, den er til gengæld retningsstabil som bare fanden.
Den indbyder ikke til race, som de andre cykler jeg har haft gør... Det tiltaler mig, da jeg ikke er gammel nok til at købe en dødsracer igen! ;)
Skal lige overveje det et par dage... Og vil også gerne prøve en ducati diavel før jeg beslutter mig.
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Fik du egenligt købt en kværn Berg?
•
Svar: 899
Tråde: 88
Ikke endnu, der har været en masse bøvl med indbrud i vores parkeringskælder hvor jeg har fået nakket skørtesæt og fælge, så jeg tør ikke at stille en motorcykel derned lige nu.
Når porten nu på et tidspunkt bliver ordentlig sikret, så begynder jeg at kigge igen - så lad os være realistiske og erkende at det bliver et vinterprojekt.
Men der falder de jo også i pris, så det er jo helt perfekt! :)
Om det skal være en Night Rod ved jeg ikke... men jeg er ikke gammel nok til at køre japanske dødsracere, det er ihvertfald helt sikkert!