Luxusuhren-shop.de???
Er der nogen der kender <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.luxusuhren-shop.de">www.luxusuhren-shop.de</a><!-- w -->?

De har et ur jeg er brændt varm på - Men skal ikke nyde noget hvis ingen kender til dem

mvh
Morten
Svar
Kender dem ikke, men mit indtryk er at tyske sider NORMALT ikke er svindlere - jeg tror de i Tyskland har meget strenge regler på forbrugerbeskyttelsesområdet......men som andre har skrevet herinde et par gange "Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det nok fordi det er det.."
Den tyske moms er lidt lavere (19%) end den danske og med nogle andre forhold burde prisen være lidt lavere end i DK....så hvis vi snakker 40-50% "rabat" er der nok noget galt!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Hej

Jeg kender dem heller ikke.

MVH Peter
Svar
Hvis jeg ikke husker helt galt, er de storsælgere på elektrolagunaen, så jeg ville ikke have bekymringer. Kontroller det dog lige, inden du kaster dig ud i noget, for min hukommelse er ikke altid i top.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Jeg kan ikke umiddelbart finde denne sælger på "elektro-lagunaen". Kan det være du forveksler ham med Deneke, der er storsælger og bruger navnet "luksus-uhrenhandel". ?
De faresignaler jeg ser på deres hjemmeside er, at der ikke et eneste sted er muligt at finde en foretningsadresse, kun en email-adresse.
Derudover nævnes det at tysk moms er 19%, på deres priser står der incl. 16%. Dette kan se ud som om den ikke opdateres ret tit?
Jeg vil også være forsigtig indtil et par stykker har tilkendegivet at de har handlet der uden problemer.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)