08-08-2012, 11:45 PM
Er netop kommet hjem fra ferie hvor mit U1 blev båret i 7 dage uafbrudt
da jeg allerede da jeg købte uret havde besluttet at det skulle være mit ferie ur.
Her er styrker og svagheder som jeg ser dem.
+er. Uret sidder perfekt og størrelsen passer til alle tider på dagen,farven/mærket gør det også super diskret
(virkelig dejligt når man går på et lokalt marked med mange "mørke" typer)
-er. Uret vil nok for nogle micro justering i låsen det var ikke et problem for mig selvom vi var i varmen (+ 30 grader kl 12)
men det ville være et plus lige hurtig at kunne give lænken en hurtig just,glasset fedter utrolig nemt for mange vil det nok slet ikke betyde noget
men som åben "tosse" indrømmer jeg gerne at det generede mig (flere kiggede undrende når jeg lå og nursede uret
)
Alt i alt men jeg dog U1er er et SUPER ferie ur,
af dem jeg har prøvet er det ihvertfald en klar vinder
da jeg allerede da jeg købte uret havde besluttet at det skulle være mit ferie ur.
Her er styrker og svagheder som jeg ser dem.
+er. Uret sidder perfekt og størrelsen passer til alle tider på dagen,farven/mærket gør det også super diskret
(virkelig dejligt når man går på et lokalt marked med mange "mørke" typer)
-er. Uret vil nok for nogle micro justering i låsen det var ikke et problem for mig selvom vi var i varmen (+ 30 grader kl 12)
men det ville være et plus lige hurtig at kunne give lænken en hurtig just,glasset fedter utrolig nemt for mange vil det nok slet ikke betyde noget
men som åben "tosse" indrømmer jeg gerne at det generede mig (flere kiggede undrende når jeg lå og nursede uret
Alt i alt men jeg dog U1er er et SUPER ferie ur,
af dem jeg har prøvet er det ihvertfald en klar vinder
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)