AP ROO PANDA
Ja de to ROO's er også fede. Husk nu at få Rubberclad'en med det opdaterede skivedesign når du kommer så vidt Icon_e_biggrin1
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det sorte ROO i carbon syntes jeg er rigtig fedt ud, og havde bestemt at det skulle være mit næste AP.
Men da jeg så sad med et i hånden, blev jeg alligevel i tvivl.

Det er UTROLIG så lidt det vejer. Et ROO er en ordentlig klods, men et carbon vejer intet.

Carbon er også et "blødt" materiale, som dermed kommer til at få en del ridser, der kan bare ikke gøres noget ved disse ridser. I følge Klarlund, har de set nogle meget kedelige eksempler på ridsede kasser som ikke lige kan rettes.

Men et Diver i carbon, ja tak.....

Jacob
Svar
Hej Jacob

Tak for det, god melding!, En stor klods som ROO må gerne veje lidt. Så mit næste ur må være et AP ROO Rose Gold Rubberclad Icon_cool
Truyen
Vægt udgør nødvendigvis ikke en indikation for at der er tale om et kvalitetsur, Truyen og Jakob. Icon_e_smile Til illustration vejer PP Nautilus (ref. 5711) meget lidt, men man er ikke i tvivl om kvaliteten på det ur. Imidlertid foreligger der ikke den fornødne sammenhæng mellem ydelse og pris i det ur fra PP.

Mit valg ville klart lande på det ur, som er udført i carbon, fordi materialet er spændende og mere sporty. Desuden er designet på det ur mere nutidigt og generelt pænere ift. dets forgænger. Og ellers er jeg helt ikke begejstret for at se Brian Sanberg & Co. gå rundt med AP ROO Rubberclad Rose Gold om deres håndled, men det er blot et af mine turn-offs.
Svar
Den er så lige modsat, den vejer dejlig meget Icon_e_biggrin1

Så er den afsindig flot i 18k, den gad jeg også godt have i min AP samling.

Jacob
Svar
Jacob K Skrev:Den er så lige modsat, den vejer dejlig meget Icon_e_biggrin1

Jacob

Du taler formentligt ikke om ref. 5711 fra PP!? Jeg blev tilbudt sådan en fra et af de store forhandlere i København, så jeg ved hvad jeg taler om.
Svar
Faurschou Skrev:

Jacob

Du taler formentligt ikke om ref. 5711 fra PP!? Jeg blev tilbudt sådan en fra et af de store forhandlere i København, så jeg ved hvad jeg taler om.
Er nu ret sikker på, at Jacob snakker om et AP ROO Rubberclad i guld :D

Den nye Diver er også super lækker og virkelig behagelig, at bære!
Simon Hedegaard
Svar
Hedegaard Skrev:
Faurschou Skrev:

Jacob

Er nu ret sikker på, at Jacob snakker om et AP ROO Rubberclad i guld :D

Den nye Diver er også super lækker og virkelig behagelig, at bære!

Det er jeg derimod ikke i tvivl om, idet jeg har prøvet det et par gange. Icon_e_smile Personligt fandt jeg dog uret en anelse ''top tungt''.
Svar
Korrekt det var en AP ROO Rubberclad i guld jeg snakkede om.

Jeg er nok mere AP mand, end PP. Men ikke fordi at PP ikke er afsindig lækker Icon_e_wink

Den diver du har prøvet, var vel den almindelige i stål, og ikke i Carbon?

Det er sjovt, for netop min AP Diver syntes jeg ikke er top tung, den sidder utrolig godt på mit lille håndled.

Der i mod, syntes jeg at min ROO er noget tungere, og ikke nær så behagelig at have på.

Jeg har så både stållænke og læder rem til mit ROO, og remmen er klar bedst at have på.

Jacob
Svar
Jacob K Skrev:Korrekt det var en AP ROO Rubberclad i guld jeg snakkede om.

Jeg er nok mere AP mand, end PP. Men ikke fordi at PP ikke er afsindig lækker Icon_e_wink

Den diver du har prøvet, var vel den almindelige i stål, og ikke i Carbon?

Det er sjovt, for netop min AP Diver syntes jeg ikke er top tung, den sidder utrolig godt på mit lille håndled.

Der i mod, syntes jeg at min ROO er noget tungere, og ikke nær så behagelig at have på.

Jeg har så både stållænke og læder rem til mit ROO, og remmen er klar bedst at have på.

Jacob

Jeg må vist lige rede trådene ud, inden vi alle bliver forvirret. Icon_e_smile I mit først indlæg om ''Truyens næste valg'', talte jeg om de to kronografer fra ROO linjen (''Sandberg-uret'' og den nye kronograf i carbon). Jeg har også prøvet dykkeruret fra AP og den sad super!

Post gerne et billede af samlingen, hvis du har lyst. Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)