Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Du skal som da ikke undskylde noget - her er plads til alle og alles fejl - selv mine - det viser ikke så lidt om den høje tolerancetærskel
Tag det ikke så nøje om det koster 800 eller 900 Euro - meget afhænger af standen - og find først og fremmest en god sælger som du kan stole på - se til at få så meget med du kan = æske - papirer osv i det omfang det findes. For nogen er det ligegyldigt, men det hæver altid prisen og findes det skal du ha det med. En dansk sælger lyder fornuftigt - prøv uret på armen inden du bestemmer dig
vh
•
Svar: 573
Tråde: 49
Modtaget Likes: 33 i 18 svar
Givet Likes: 6
ham jeg skal mødes dem i morgen er en meget aktiv bruger herinde
har snakket med ham om uret og prisen.
så det eneste der kan der kan se nu er vis jeg ikke kan "bærer" det
men det håber jeg virkelig jeg kan da det er et ur jeg brændt meget varm på.
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Blot for god orden skyld, hvis Dan køber uret i morgen betaler jeg naturligvis Jan for en "annonce", har sendt ham en PM om det.
Som jeg talte med Dan om, så skal han prøve uret først. Selvom det har siddet godt på min arm er det ikke ensbetydende at det gør det på Dan`s
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
HG Skrev:Blot for god orden skyld, hvis Dan køber uret i morgen betaler jeg naturligvis Jan for en "annonce", har sendt ham en PM om det.
Som jeg talte med Dan om, så skal han prøve uret først. Selvom det har siddet godt på min arm er det ikke ensbetydende at det gør det på Dan`s
Den kommer lidt rundt..... Mente ikke at du ville sælge....?
•