Kronografer
Kronografer.

Hvorfor køber i dem?
Bruger i kronografen, eller er det pga. design/udseende?

De kronografer jeg har haft, har 100% været købt pga. designet og ikke pga. funktionen.
Jeg mindes ikke at have brugt en kronograf til noget reelt på noget tidspunkt.
Svar
Design ikke funktion....
Svar
Jeg bruger den nogle gange når jeg koger æg! ;)
Men plejer nu ellers at bede Siri om hjælp, men hvis hun ikke er tilgængelig bruger jeg uret.

//Berg
Svar
Bruger det faktisk rigtig meget til madlavning, men en dykkerkrans er også fint dertil:D
Svar
Oprindeligt købte jeg mit ur med kronograf for designet - men det bliver faktisk brugt overraskende ofte. Icon_hello

Som berg bruger jeg det når jeg koger æg, pasta, ris osv.
Men derudover bliver det ofte brugt når jeg har Kemi (HTX), hvor det er rart at tage tid på visse forsøg, som så senere kan bruges i en evt. rapport el. journal.
Svar
Hvis det er et Omega Speedmaster - et af de få kronografer jeg kunne overveje - ville det blive: Design 110%
Svar
Har brugt det et par gange på min speedy ved gåture, ellers er det 100% design for mit vedkommende Icon_rolleyes

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Bruger min chronograph ofte, jeg elsker at tage tid på alt :-) men det en en combo af funktion, design og historien på mit omega Speedmaster og så bære komforten.

Henrik
Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
KimT Skrev:Jeg mindes ikke at have brugt en kronograf til noget reelt på noget tidspunkt.
Jeg mindes dog at dette spørgsmål har været oppe før, og dit svar dengang var at du tog tid på meget. Hvor hurtigt Jones kunne løbe osv.......
Svar
Claus Tukjær Skrev:
KimT Skrev:Jeg mindes ikke at have brugt en kronograf til noget reelt på noget tidspunkt.
Jeg mindes dog at dette spørgsmål har været oppe før, og dit svar dengang var at du tog tid på meget. Hvor hurtigt Jones kunne løbe osv.......

Så lad os sige fornuftigt istedet for reelt Icon_e_wink
Selvfølgelig har jeg haft brugt den, men ikke til andet end "pjat"

Helt klart 100% design for mig.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)