Kronografer
Det er 100 % designet. Til gengæld har jeg kun en kronograf, faktisk er jeg så glad for min Tag heuer at jeg ikke regner med købe en anden kronograf. Skulle jeg købe en kronograf til, så skulle det pudsigt nok være en anden Tag Heuer.

İmage

Da jeg blev forelskede i mit Tag Heuer var det udelukkende designet, og ikke så meget brugen af kronografen. Jeg regner umiddelbart ikke med komme til få brug for funktionen.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
koger i aldrig æg?
Svar
Jeg ved ikke hvordan et køkken fungerer Icon_e_wink

Sendt via Tapatalk
Svar
Kristofferj Skrev:koger i aldrig æg?

Jeg har et så fancy køkken at der er timer i mit komfur. Eller så bruger jeg telefonen, jeg har sjældent ur på under madlavning.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Hej

Jeg elsker kronografer, men jeg kan desværre ikke huske at jeg skulle have brugt funktionen i real life.

Er ikke engang sikker på at jeg bruger uret så ofte til at se hvad klokken er Icon_e_biggrin1
Svar
Thor86 Skrev:
Kristofferj Skrev:koger i aldrig æg?

Jeg har et så fancy køkken at der er timer i mit komfur. Eller så bruger jeg telefonen, jeg har sjældent ur på under madlavning.

Gaskomfur og mekanisk stopur, det analoge live længe leve! Icon_flag
Svar
Udelukkende pga design.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg har meget sjældent brugt selve funktionen til at tage tid på noget. Umiddelbart har jeg købt mine kronografer pga. deres udseende og indre mekanik. Jeg mangler en kronograf med column wheel og clutch wheel, men ellers skal jeg ikke have flere...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)