Dagens rabat tip
Sociologen Skrev:Tusinde tak for info. Jeg har nu fået mit 'drømmeur' lagt til side hos Mads
Laier. Afhentningen skal foregå mellem jul og nytår. Mit første kvalitetsur,
så behøver jeg fortælle, at jeg efter mange års fravær igen mærker
barndommen juleglæde Icon_e_biggrin Dage... Timer... Minutter... Nedtællingen er i
gang.

For en god ordens skyld víl jeg dog stille følgende spørgsmål: Hvordan
er jeres erfaringer med Mads Laier? Kan I anbefale ham som forhandler?

Mads Laier butikken er ejet af "PR Ure" (Århus). Bestyreren dernede er Kenn som har et fint rygte herhjemme.

Mvh Morgan
Svar
Jeg har handlet med Mads Laier tre gange: Den første, den eneste og den sidste!

Ville i 2007 købe Rolex 5513 fra forretningen i København. Uret blev sendt til PR Ure i Århus, hvor jeg bor.

Uret tilsyneladende OK, købte og betalte, men PR Ure kunne kun give mig Dankort-kvittering, da uret jo egentlig var købt hos Mads Laier.
Ringede fra forretningen i Århus til Kenn i København, som lovede kvittering med serienummer o.s.v.

Efter mange rykkere såvel skriftligt som telefonisk fik jeg et neutralt A4 ark uden tryk/stempel med serienummeret og uden salgspris. En "kvittering" kan det ikke kaldes.

Jens-Kristian

PS: At jeg ikke opdagede, at lænken var sammensat af to forskellige og monteret forkert, nævner jeg kun for fuldstændighedens skyld. Det burde jeg måske selv have opdaget ved besigtigelsen. Heldigvis opdagede Peter Halse det, før jeg tabte uret.
Jeg købte en ny 93150 lænke og blev glad for uret, men ikke for handelen.
Svar
Hmmm... Det får mig til at genoverveje... Det er selvsagt ikke sådan et køb, jeg håber på... Havde forventer noget helt andet, da jeg på Internettet har set, at butikken har eksisteret i mange år.

Men godt at du - trods problemerne - er endt op med et ur, du er glad for.
Svar
Hej

Mads Laier er på et tidspunkt overtaget af PR-Ure, som iøvrigt er den selvsamme person som der lægger røvere ud på Youtube.

MVH Peter
Svar
Jeg købte et Rolex i år - ikke til mig selv - hos Mads Laier (Kenn) og handelen foregik nu ok. Dog står der ikke andet end "ur" på den regning jeg fik, så skal du have s/n eller andet på regningen så skal du nok sige det til ham..

Mvh og god jul Hans H
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)