02-01-2009, 12:44 AM
|
Vis os dit favorit dykkerur - skal være i samlingen.........
|
|
02-01-2009, 08:56 AM
KEDELIG tråd - Når jeg nu ikke har nogle divers
Nej, spøg til side - super tråd og jeg vil glæde mig til at se jeres divers som kan give mig inspiration til næste køb Omega PO 42mm IWC Aquatimer GO eller et helt andet Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
02-01-2009, 09:03 AM
Så det er vel et diver chronograph ur du har dig der af den lækreste slags.
02-01-2009, 09:27 AM
HG en POer i 42mm går det du bærer da nemt en PO i den
(rigtige) størrelse 45mm God tråd når man er til divere FLOTTE billeder jeg har kun en clean diver i min (samling 2 ure heldigvis er det også en af mine store favoritter ORIS Carlos Coste Lim.ed.2000m Uret er en keeper for mig har overvejet salg men jeg kan ikke modelen har lige det ekstra (Xfactor med et moderne ord) som gør den helt rigtig for mig Sorry ingen billeder den har også været vist før i andre tråde intet nyt under solen.
02-01-2009, 09:28 AM
02-01-2009, 11:12 AM
Submersible Skrev:Så det er vel et diver chronograph ur du har dig der af den lækreste slags. Det er rigtigt - men jeg tør nok ikke tage den med i Poolen - derfor skrev jeg at jeg ikke have divers Men jeg har lige været nede hos DHL og hente en SUPER bog om Blancpain Fifty Fanthoms - så det kan være at jeg skulle sælge mit Air Command og og og...... Jacob: Jeg har haft en 45,5mm PO (og flere 42mm) og den sad fint - når tid kommer må jeg se om det skal være den ene eller den anden. BL FF er jo også 45mm (den nye model). Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
02-01-2009, 02:03 PM
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)