14-01-2009, 11:00 PM
Jeg faldt over dette, som godt nok stod som herreur, hvad det nok var i 1940, men med en bredde på ca 23 mm ville jeg jo aldrig gå med det. Jeg syntes dog det kunne være et godt "skifteur" til Henny, og med bevægelige lugs i art deco stil, og - vil jeg tro - et meget lidt brugt ur, hvis overhovedet brugt - ingen ridser, men bleget skive så tallene står mere afdæmpet, men helt regelmæssigt, købte jeg det

her er de bevægelige lugs eller sider til remmen lettere at se

Ingen ridser og heller ikke slid på kronen og plexi som nyt

Værket kan jeg ikke lige definere, jeg vil ikke ridse det og åbne det, og hun er jo flyvende ligeglad, jeg kan blot se det er fra Schweiz og med 15 juveler som var typisk nok omkring 1940 og at det er et ankerværk - formværk - ud fra billedet - men hvis nogen kan sige hvad det er, så meld endeligt ud

Heldigvis syntes hun det var sjovt at kunne veksle lidt med det også
vh

her er de bevægelige lugs eller sider til remmen lettere at se

Ingen ridser og heller ikke slid på kronen og plexi som nyt

Værket kan jeg ikke lige definere, jeg vil ikke ridse det og åbne det, og hun er jo flyvende ligeglad, jeg kan blot se det er fra Schweiz og med 15 juveler som var typisk nok omkring 1940 og at det er et ankerværk - formværk - ud fra billedet - men hvis nogen kan sige hvad det er, så meld endeligt ud

Heldigvis syntes hun det var sjovt at kunne veksle lidt med det også
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)