Facebook
Jeg VAR heller ikke på..... Men det er jeg nu.... Presset blev for stort.... Icon_redface
Svar
Er du lige kommet på Tukjær?
Svar
Stenbukken Skrev:Er du lige kommet på Tukjær?

Ja....
Svar
Okay, så må jeg vel også hellere joine Icon_e_wink
Svar
Jeg er også på, men checker meget sjældent ind!

vh Baun
Svar
Jeg er også på og har aldrig haft problemer - men som det tidligere er sagt, så skal man selfølgelig være kritisk med de oplysninger, man offentliggør på sin profil.

Jeg bruger det meget til at holde kontakt med de af mine venner og bekendte, som jeg ikke ser jævnligt.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Har været på et stykke tid, men bruger der kun et par gange om mdr.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Jeg kom på for et lille halvt år siden.
Det er et meget godt værktøj, når man bor så langt væk som jeg gør til at holde kontakt og følge med i hvad bekendte, venner og familien går rundt og laver...
Jeg bruger det meget, men er meget forsigtig med hvad jeg ligger op af billeder og oplysninger.
Svar
Jeg er ikke på Facebook, og der skal virkelig meget pres til, før jeg overhovedet vil overveje det. Jeg synes, det vil være spild af tid. Men jeg er på LinkedIN, som er en meget mere business-orienteret site.

/Bjørn.
Svar
Beklager - jeg er ikke på - ikke fordi at jeg generelt er imod fremskridt og ny teknologi - men fordi jeg har svært ved at se mit behov for det.

Ikke dermed sagt at andre kan have behov fordet.
Icon_+1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)