En svaer beslutning
Hej Alle sammen

Jeg har altid dromt om en PP Nautilus (Enten 5711 eller 5980)

Nu er der kommet en til salg og jeg er meget fristet men jeg maa saa saelge folegende

Rolex Sub LV
JLC MC Chrono
Omega Speedmaster proff

Det vil sige at jeg kun har min Daytona, Vintage Omega og saa den lille ny PP

Et super svaert valg men paa den anden side disse PP er ikke til salg saa ofte

Kan jeg faa nogle meninger/raad

Hvad ville i goere og det er ikke en option at smide 125k lige nu uden at saelge da vi lige har koebt nyt hus
Hilsen

Bjoern

ROLEX er for fedt
Svar
Hvis det er et stort ønske, ville jeg sælge de 3 og købe PP'en. De 3 andre er vel nemmere at finde igen.....?
Svar
Helt på linje med Tukjær. Sælg dem og få din drøm opfyldt. Du kan altid købe de 3 andre ure igen på et senere tidspunkt.
Svar
Enig i at jeg kan finde de andre igen men jeg vil vaerer ude af indkoeb i et par aar med PP'en, hvis jeg beholder de 3 andre kan jeg stading foelge en god impuls hvis det rigtige ur (laes PAM 312) kommer forbi. Hvis jeg koeber PP'en er jeg faerdig mindst 2 aar (Har jeg lovet konen) Icon_cool
Hilsen

Bjoern

ROLEX er for fedt
Svar
Men omvendt vil du måske senere fortryde at du IKKE købte dit drømmeur......
Svar
Uha, en 5980 må være den yperste sports kronograf overhovedet. Den bliver vel ikke dit daglige ur og derfor vil Daytona'en være et super supplement.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Var nok ikke klar nok, det er en 5711/1A der er til salg, en 5980 faas ikke til 125k, saa spoergsmaalet er for en PP5711/1A
Hilsen

Bjoern

ROLEX er for fedt
Svar
Den er jeg så ikke så stor en fan af. Jeg ville hellere have lidt penge at lege med. Jeg vil så hellere have an Aquanaut 5167 + cash.
...men det er din drøm!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det er naturligvis svært at skille sig af med nogle lækre ure, men hvis det er drømme uret, og du har muligheden nu, så tror jeg også jeg ville slå til.

Du har jo også stadig et par andre ure...

Mvh Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Jeg ville sælge de tre og gå efter PP´en. Du kan altid finde dem igen hvorimod et 5711 ikke hænger på træerne. Chrono´en koster mindst det dobbelte desværre så den er nok lidt længere ude i fremtiden som du selv nævner. Aquanauten er et fedt ur, men både historisk og samlermæssigt er det uinteressant i sammenligning med Nautilus´en. Så personligt ville jeg gå efter 5711. 50 k dyrere, men et ur i en anden kaliber.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)