Hvilket ur har i på i dag? vol 2
makita Skrev:jo tak skal du have Rune. Fik snipet det til knapt 4400 kr. fra Kingschild.de på tysk ebay. Uret ser fuldstændig ubrugt ud, utroligt value for money in my book.
Ja - han har mange gode ure og er generelt helt fair - Nogen gange går de tåbeligt højt synes jeg, men andre gange kan man bestemt være heldig. Måske har det lidt med type og størrelse at gøre at den ikke kommer højere, jeg vil finde det et absolut godt køb
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Denne i dag.....

İmage
Svar
makita Skrev:Fik trang til at lufte nyindkøbet, så på med choparden!! Iøvrigt et superværk, som jeg i forvejen har fra AP og JLC. Ebauchen er JLC kal.895. Tyndt og elegant, og iøvrigt sjældent at finde et chopard-dress i stål.
İmage
İmage

Der må være en eller anden sammenhæng til Cartier tank - kan nogen sige noget om den?

vh Novice
Svar
Har haft denne på i gården:

İmage

İmage

Synd for mine tøsehåndled, at man ikke kan få de Maratac remme i forskellige længder.
Svar
denne sag
İmage
İmage
og den er en fornøjelse t trække op, går så rent og fint i optrækket , og holder tiden flot

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Har min PAM24 på idag.

İmage
Svar
Sub, har du prøvet at klippe/skære Maratec remmen til, og så "brænde" endestykket ? Har på nettet set nogle gode resultater med fremgangsmåden Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Plejer at klippe den over under uret og sy den sammen. Så kommer enden til at passe uden at jeg har klippet i den. Har bare ikke fået det gjort endnu.

Men poster lige billeder når det er sket.
Svar
Tuna i dag.

İmage

Thomas
Svar
Selvfølgelig:

İmage

Hilsen Lasse
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)