Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Ja jeg valgte jo det konservative sikre Omega PO, men i den orange farve er det jo næsten "bling-bling" - valget er jo svært da alle tre er "FEDE KLOKKER"
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Ja, det er sgu svært. Specielt når nu endnu et ur er kommet i spil: Omegas speedmaster (jf. tråden <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=9403" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=3&t=9403</a><!-- l -->).
Ak ak ak, hvem der bare havde råd til at købe alle disse ure...
•
Svar: 742
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Seawolf
Den er ikke så udbredt som PO og den mest rå af de 3, det er en no bling Breitling.
Thomas
•
jacob jensen
Unregistered
Hvis man var i tvivl (jeg er ikke) så fjernede seamus lige den sidste rest
super billede af en seawolf.
Er kold over for hvilken en der har den bedste arbejdshest i motorrummet POeren kan
bare ikke være med her,sikke et design
Jeg ved dog så meget at med peters store indsigt i ure så er hans holdning nok ikke
helt skæv,det kommer heller ikke bag på mig at især baun ikke deler den
Jeg hører selv til dem som syntes der går for meget Omega Omega i den hver gang er mærket er med i hvad ville i vælge tråd.
Snakker man tool ure med et lidt råt design så sætter Seawolfen altså Poeren af
ingen tvivl om at Seawolfen ville stå smukt sammen med en Oris diver.
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
HOLD DA OP! Sikke nogle lækre billeder I smider i denne tråd
Jeg må indrømme, at jeg skifter lidt frem og tilbage mellem hvilke ure, jeg synes bedst om.
Pt. er jeg meget 'tændt' på Seawolf Avenger samt Speedmaster (helst Co-Axial, men Professional er også 'ok'). Som altid er der dog et ABER DOCH: Økonomisk set kan jeg ikke forsvare at købe en Speedmaster Co-Axial, og konen synes at Seawolf'en ser 'underlig ud' (på den dårlige måde)... Hmmm... Måske jeg må begynde at spare (seriøst) op eller bearbejde konens smag (i ure)...
NB! Det er selvfølgelig ikke konen, som skal gå med uret, men lad os nu være ærlige: Vi kommer længst ved ikke at ignorere kommentarerne fra vores bedre halvdele
•