18-05-2009, 05:16 PM
|
Har du ikke råd til en AP Royal Oak, så er der altid.......
|
|
18-05-2009, 06:59 PM
Jeg ved ikke, om jeg skal græde eller imponeres over deres innovative designafdeling...
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
18-05-2009, 07:09 PM
Jeg har lige lært noget nyt på DBA.
Det hedder ikke kopi, eller homage. Næ det hedder Clone. Så får ann. lov til at blive stående. Er dette en clon? På den anden side - så lavede mærket VIP også ure der lignede AP en del. Men de var lavet i plastik og blev rost en del et andet dansk sted på nettet. Regards Morten
18-05-2009, 08:38 PM
19-05-2009, 05:59 AM
Gad vide om man hos Inex bevidst har ladet skivelayout (subdial kl. 9 og tal) afvige fra kasse og lænke design? Motivet kunne være at lade tro, at man ikke i synderlig grad har fundet indpiration eet sted men istedet adskillige steder. Hvorom alting er har man tilsyneladende klonet Hublot Big Bang med AP Royal Oak.
Slet ikke ringe "inspiratorer", som dog her resulterer i et stykke værre "pap". Sikke noget skrammel. Copha mfl. i den kategori er så åbenlyst også knock-offs, men gør det bare langt bedre. Køber man et plastic ur er det jo helt åbenlyst et stykke "legetøj", som i min bog gerne må ligne "the real deal". Men Inex.....Det vil sikkert sælge. Designet fejler i grove træk ikke noget (omend jeg synes, at man her har ødelagt både Big Bang og Royal Oak i en sær kombination).
19-05-2009, 08:09 AM
19-05-2009, 10:06 AM
amk Skrev:Gad vide om man hos Inex bevidst har ladet skivelayout (subdial kl. 9 og tal) afvige fra kasse og lænke design? Jeg tror det med subdials osv. er dikteret af udlægget på det værk de vil bruge...
19-05-2009, 11:00 AM
Inex er jo Stæhrs husmærke og så vidt jeg ved, "designer" de selv og samtidigt køber de stangvarer hvor der tilføjes "Inex" på skiven.
Mon dette ur kan købes i fjernøsten også AP på skiven (altså, en clone, hommage eller replica J. Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
20-05-2009, 02:27 PM
20-05-2009, 03:34 PM
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)