Samlingen som den er nu (til dem der gider læse om det).....
Med de 2 nyankomne, ser samlingen således ud lige nu..... Hvis jeg lander en Submariner, vil der forsvinde 3 ure fra boksen...

Først lidt om de 2 Maurice Lacroix.

Diveren. Mange fine detaljer, og et ret lækkert ur. Dog ikke på niveau med Seamasteren...

İmage
İmage
İmage
İmage

Dressuret. Superfedt ur, med et ETA 2897 værk. Man kan godt se at det er et dyrere ur end mit Tissot Le Locle, men det er så også 4 gange så dyrt.

İmage
İmage
İmage
İmage

Her de 4 store dykkerure.

İmage

De 3 "små" divers.

İmage

Beateren og vintage diveren....

İmage

De 2 dress ure....

İmage

Min fars konfirmationsur.... Som går skræmmende præsist.

İmage

Og alle 12....

İmage
Svar
Selvfølgelig gider jeg læse om din samling. Altid spændende, at følge med i. Det er i øvrigt en fin samling du har fået Icon_e_biggrin
Svar
Nu minus Seiko Black Monster...... Jeg har altid haft mindst ET Seiko...... Icon_e_surprised Men det blev altså ikke brugt.....
Svar
Hvis du engang skulle have en Seiko i samlingen igen, hvilken - eller hvilke - ville du så overveje at indlemme ?
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Hvis du engang skulle have en Seiko i samlingen igen, hvilken - eller hvilke - ville du så overveje at indlemme ?

MM300 eller Spring Drive Diveren...... Og jeg SKAL helt sikkert have en Seiko igen.....
Svar
God Seiko smag, Claus - kun Marinemastere dur for dig Icon_e_smile
Svar
Joepete Skrev:God Seiko smag, Claus - kun Marinemastere dur for dig Icon_e_smile

Det vil jeg ikke sige, men jeg skal til at lade være med at købe lidt billigere ure.... De holder ikke for mig..... Hader at jeg dermed lyder snobbet, for det er jeg slet ikke..... Icon_redface
Svar
Har længe syntes at det var vejen frem Claus færre men bedre ure = højere
kvalitet i kassen.

INTET med snobberi at gøre.
Svar
Kan du uddybe lidt, Claus ? Umiddelbart, så lyder det som om du siger, at prisen på uret betyder meget for dig ... ?
Svar
Nej, men kvaliteten gør....

Seiko MM300 er jo samme kvalitet som Planet Ocean, og væsentligt billigere..... Min mening......

Jeg er færdig med Certina DS First f. eks...... Det rykker ikke rigtigt for mig mere..... Men det er da stadig et fint ur, jeg får det bare ikke brugt....

Sinn U1 er jo heller ikke et MEGET dyrt ur, men alligevel fed kvalitet......
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)