Svar: 588
Tråde: 108
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Stor fan herfra Bjarne og vil meget gerne bære den
Med venlig hilsen
Christian
•
Svar: 777
Tråde: 45
Kære Bjarne.
Flot tilbud.
Hvis et dusin IWC-ure i samlingen kvalificere til "virkelig fan" så....
Har sendt dig en PB.
mvh
Jens-Kristian
•
Svar: 417
Tråde: 62
Jeg kan desværre ikke modtage PB er lige nu og da jeg er på job hele næste uge sker der ikke noget før næste mandag.. Så i har lidt tid til at overbevise mig om det netop skal være DIG !
•
Svar: 93
Tråde: 9
Modtaget Likes: 118 i 33 svar
Givet Likes: 40
jeg er også en lykkelig IWC fan, men jeg går ikke med cap så send den bare til Bjarne.
•
Svar: 74
Tråde: 23
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Givet Likes: 2
Hej!
Vil da ikke lade et så flot tilbud gå forbi mit hovedet og sender her mit bidrag til dig.
Har netop skaffet min chef det fedeste IWC Aquatimer chrono! Efter hans 4-5 år i firmaet har jeg endelig overbevist ham om at han skal ha' et RIGTIGT ur. .....og han elsker at gå med kasket!!!
Uret får han på lørdag og det står hare på min hylde og smiler til mig
Mange hilsner
Philip
•
Svar: 777
Tråde: 45
Entusiasmen for IWC fortsætter med denne Ingenieur ref. 322701, som er på vej hjem fra England:

Det er den efter min mening sidste "rigtige" Ingenieur-model, som forunderligt nok er udgået af produktion i år. Et meget solidt ur på 42,5mm i diameter, 14,5mm i tykkelse og en vægt på hele 216 gram. Det er selvfølgelig stål-udgaven, som jeg har købt for de opsparede SP-midler
Jens-Kristian
•
Svar: 417
Tråde: 62
Jeg har ikke glemt jer... Jeg venter bare lige til det der PB kommer op og køre igen !
Mvh Bjarne
•