Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Baun Skrev:pbr Skrev:Rolex har jo også lavet Milgauss med hvid skive - lidt specielt med den orange zig-zag sekundviser og de orange timemarkeringer ................ et ur, der ikke er mange som har.
Der er i øvrigt 2 af dem til salg på vintageure.dk

og skulle jeg købe en ny Rolex blev det sådan en (ikke nødvendigvis med hvid skive - men modellen)! No doubt! Jeg har set Peter Halses - den er super!
vh Baun
Ja super lækkert ur - bestemt et til listen om 30 år

- men hvorfor den farveforskel mellem visere og markeringers lumen - det synes jeg er lidt kikset - men JA super lækkert ur
Strøm/zig-zag sekundviseren er helt på plads i det design
vh
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
hannover_dk Skrev:- men hvorfor den farveforskel mellem visere og markeringers lumen - det synes jeg er lidt kikset -
Det havde jeg faktisk slet ikke lagt mærke til før du nu nævner det, Hannover ............... men du har ret - det er lidt kikset !! Man kunne have fundet en lume, der gik bedre til markeringerne !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 74
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej!
Næsten hvide skivede "Speedy´er" kunne være oplagt!!
[attachment=1]<!-- ia1 -->IMG_3072.JPG<!-- ia1 -->[/attachment]
[attachment=0]<!-- ia0 -->IMG_3098.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
White Knight produceres ikke længere, så den skal findes på brugtmarkedet. Et pænt eksemplar kan landes for ca. 1500 kr. Uret er super behageligt at bære
De venligste hilsner, John
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Joepete Skrev:White Knight produceres ikke længere, så den skal findes på brugtmarkedet. Et pænt eksemplar kan landes for ca. 1500 kr. Uret er super behageligt at bære 
Det er vist MEGET rimeligt

Hvordan går det med din Tag Heuer??
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•