Ure med hvid skive...
Hvad med et Speedmaster Alaska? Der er der også mulighed for at skifte look. Uret blvier leveret med både lænke og 2 velcroremme.

İmage
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
Svar
Rolex har jo også lavet Milgauss med hvid skive - lidt specielt med den orange zig-zag sekundviser og de orange timemarkeringer ................ et ur, der ikke er mange som har.

Der er i øvrigt 2 af dem til salg på vintageure.dk Icon_e_wink

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:Rolex har jo også lavet Milgauss med hvid skive - lidt specielt med den orange zig-zag sekundviser og de orange timemarkeringer ................ et ur, der ikke er mange som har.

İmage

og skulle jeg købe en ny Rolex blev det sådan en (ikke nødvendigvis med hvid skive - men modellen)! No doubt! Jeg har set Peter Halses - den er super!

vh Baun
Svar
Helt enig Baun. Det er en super fed model.
Svar
Baun Skrev:
pbr Skrev:Rolex har jo også lavet Milgauss med hvid skive - lidt specielt med den orange zig-zag sekundviser og de orange timemarkeringer ................ et ur, der ikke er mange som har.

İmage

og skulle jeg købe en ny Rolex blev det sådan en (ikke nødvendigvis med hvid skive - men modellen)! No doubt! Jeg har set Peter Halses - den er super!

vh Baun
Ja super lækkert ur - bestemt et til listen om 30 år Icon_e_biggrin - men hvorfor den farveforskel mellem visere og markeringers lumen - det synes jeg er lidt kikset - men JA super lækkert ur
Strøm/zig-zag sekundviseren er helt på plads i det design
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:- men hvorfor den farveforskel mellem visere og markeringers lumen - det synes jeg er lidt kikset -

Det havde jeg faktisk slet ikke lagt mærke til før du nu nævner det, Hannover ............... men du har ret - det er lidt kikset !! Man kunne have fundet en lume, der gik bedre til markeringerne !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej!
Næsten hvide skivede "Speedy´er" kunne være oplagt!!

[attachment=1]<!-- ia1 -->IMG_3072.JPG<!-- ia1 -->[/attachment]
[attachment=0]<!-- ia0 -->IMG_3098.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]
Mvh
Jørn
Svar
Joepete Skrev:Hvidskivede automatiske Seikøer i en overkommelig prisklasse:

White Samurai
İmage

White Knight
İmage

Hmm....... Jeg savner nu min Hvide Samurai - Men vinen var nu god Icon_cool Icon_cool Icon_cool
White Knight er også flot - hvad står den i?

Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
White Knight produceres ikke længere, så den skal findes på brugtmarkedet. Et pænt eksemplar kan landes for ca. 1500 kr. Uret er super behageligt at bære Icon_e_smile

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:White Knight produceres ikke længere, så den skal findes på brugtmarkedet. Et pænt eksemplar kan landes for ca. 1500 kr. Uret er super behageligt at bære Icon_e_smile
Det er vist MEGET rimeligt Icon_smil
Hvordan går det med din Tag Heuer??
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)