Ure med hvid skive...
Jeg synes brugtprisen på White Knight er lidt af et kup - men det er jo bare Seiko-tossen, som taler Icon_razz

TAG´en har det fint. Den er i øjeblikket en af arm-favoritterne, og afløses nærmest kun af MM 300 og Tuna Can. Min Anonimo kommer hjem i næste uge. Så må vi se om den kan skubbe lidt rundt på det hele Icon_e_smile

Flyver du stadig over Fyn, Henrik ? I fald du gør, så må du endelig droppe ind til en kop kaffe - det er ved at være alt for længe siden sidst ...
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Jeg synes brugtprisen på White Knight er lidt af et kup - men det er jo bare Seiko-tossen, som taler Icon_razz

TAG´en har det fint. Den er i øjeblikket en af arm-favoritterne, og afløses nærmest kun af MM 300 og Tuna Can. Min Anonimo kommer hjem i næste uge. Så må vi se om den kan skubbe lidt rundt på det hele Icon_e_smile

Flyver du stadig over Fyn, Henrik ? I fald du gør, så må du endelig droppe ind til en kop kaffe - det er ved at være alt for længe siden sidst ...
Nej, jeg flyver desværre ingen steder pt. No job, sorry så nu er vi vist off tropic, men kommer du til det Nordjyske er kaffen klar. Resten kan vi tage over mail Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Her er min kone´s Rolex 16233 som hun er super glad for Icon_cool
İmage
Svar
Stou Skrev:Næsten hvide skivede "Speedy´er" kunne være oplagt!!
Flot speedmaster – er det dén, der kaldes Panda? Jeg må dog indrømme, at jeg er blevet lidt 'lun' på Speedmasteren med helt hvid skive...

Morten Bekker Skrev:Her er min kone´s Rolex 16233 dom hun er super glad for Icon_cool
Det kan jeg godt forstå, hun er. Rolex'en vil uden tvivl også klæde mig Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)