Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 0
•
jacob jensen
Unregistered
Tillykke med et flot ur den "byttede" jeg mig til for et Pam any day
for mig er det ur bare diveren
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Ja, nu byttede vi jo desværre ikke lige over. Der skulle også lidt penge oveni fra min side.
Men jeg er absolut godt tilfreds, har altid ønsket mig et Rolex ur, men deres modeller har været for små til mig, indtil de lavede DeepSea'en. Den passer bare perfekt til min arm.
•
jacob jensen
Unregistered
Det anede mig godt også derfor byttede kom i ""
jeg har ikke altid ville have et Rolex men jeg har altid syntes deres diver design var rigtig
flot,modellerne før DS har jeg som dig også følt var for "små"
Jeg syntes DSeren et et FEDT ur og personlig forstår jeg ikke kritikken af modellen,det
sidder også perfekt på min arm
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Velkommen i klubben
Og tillykke med nyerhvervelsen - det er et kanonfedt ur, som jeg er sikker på, at du bliver glad for ! Mit har siddet uafbrudt på min arm nu i 3 uger og jeg kunne ikke være mere tilfreds !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Super lækker klokke, Don. Stort til lykke med den !
Jeg har det ligesom Jacob: Det er
diveren
De venligste hilsner, John
•
Svar: 976
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Stort tillykke med DS'en
•
Tilykke med det. Mangler dog lidt af den charme som PAM24 har..... Men helt sikkert lækkert.
Håber du bliver lige så glad for det, som du har været for dit Planet Ocean og PAM24......
•
jacob jensen
Unregistered
Mangler charme
for mig slår DS en Pam24 på ALT men charme er jo også noget individuelt og vi
har hver vores smag
•
jacob jensen Skrev:Mangler charme
for mig slår DS en Pam24 på ALT men charme er jo også noget individuelt og vi
har hver vores smag 
Det er helt sikkert bedre på alle måde, men mangler charme
I FORHOLD TIL PAM 24. DS har da charme, bare noget mindre end PAM24. Måske fordi du har mange måde at skifte udseende på via forskellige remme på et Panerai......
Jeg kommer nok aldrig til at eje et DeepSea, nok nærmere et alm. SeaDweller. Mest på grund af prisforskellen..... Og så må jeg erkende at et Rolex på 40mm, passer mig perfekt.
•