Mini GTG på VestFyn onsdag d. 14. oktober kl. 19-23
Hej Claus.
Tak for en super aften og tak til jer andre for en god stemning og ur fremvisning.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Selv tak, det var hyggeligt....

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Dejlige billeder, Claus. Tak fordi du deler dem med os andre Icon_e_biggrin

Sig mig engang, har Torben en Seiko Prospex i samlingen - eller nøjes han med boxen ? Icon_e_surprised Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Hej Claus.
Mange tak for en dejlig aften med mange fine ure og god snak hele vejen rundt om bordet.
Gad da vide om ikke jeg skulle have en rolex en skønne dag....
Hilsen fra Palle
Svar
Joepete Skrev:Dejlige billeder, Claus. Tak fordi du deler dem med os andre Icon_e_biggrin
Sig mig engang, har Torben en Seiko Prospex i samlingen - eller nøjes han med boxen ? Icon_e_surprised Icon_razz
.........Desværre ikke endnu Icon_rolleyes
Indtil videre bibeholder jeg "mine Omega skyklapper" og holder mig mærke, tema, retning og grundidé efterrettelig.

Når "Omega projektet" er mere afrundet, vil der komme et andet/andre mærker ind. Indtil videre har jeg samlet information om Zenith & IWC.
Til kollektionens hjørne "Fræk eller enestående teknologi" kunne jeg tænke mig en Seiko Springdrive eller en "The citizen" Icon_e_surprised

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Tak for en fin aften med flotte ure og mennesker og tak til Danny for kørsel ud og KlausM for kørsel hjem

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
PalleUrup Skrev:Hej Claus.
Mange tak for en dejlig aften med mange fine ure og god snak hele vejen rundt om bordet.
Gad da vide om ikke jeg skulle have en rolex en skønne dag....
Hilsen fra Palle

Du skal da have en Rolex, men mon ikke den skal være lidt nyere end den du kiggede på i går Icon_e_wink

Tak for gaven til Ida. Den var hun meget glad for.....
Svar
Der skal også lyde et tak fra min side for en rigtig sjov og lærerig aften.

Tak igen til Claus for husly Icon_e_biggrin

Vi ses jo nok igen.

Mvh
Thomas

Pis og fuck.... Nu er vintagerolexkløen kommet tilbage Icon_twisted Tak for det Danny og Klaus Icon_mrgreen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)