Hvad sker der lige for mig. Quartz Diver......!
Er blevet voldsomt interesseret i dette ur. Quartz, men med rigtigt mange finesser. Stort ur, 44,4mm, 230 gram, 15,8mm højt....

Valget står imellem disse 2....

(Det blev dette.... Var meget i tvivl....)
İmage
İmage

Fed lume....

İmage
İmage

En lille video....
[url]"http://www.youtube.com/watch?v=6eE-bLJAl4U" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=6eE-bLJAl4U[/url]
Svar
Hej Claus

De er nu ret fede, og vi har dem på lager hvis du skulle få lyst til at prøve dem.

MVH Peter
İmage
Svar
FEDT design...det må jeg sige Icon_mrgreen
Svar
Så skulle det da helt sikkert være den hvide... Kan godt loge designet og det rå signal som jeg syntes uret sender.

Skal den i hus ? Icon_e_smile
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Nopanic Skrev:Så skulle det da helt sikkert være den hvide... Kan godt loge designet og det rå signal som jeg syntes uret sender.

Skal den i hus ? Icon_e_smile

Jeg var ikke i tvivl om at jeg skulle have en af dem, men hvilken.....? Det blev den hvide.....
Svar
100 % med på den hvide Icon_e_smile
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Ja absolut den hvide - de er rigtigt flotte i øvrigt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Flot ur i sin kategori. Men hvorfor i alverden er det så tungt? Selv store platinure er da ikke så tunge - eller hva'???
Svar
Jeg ville vælge den med den hvide urskive. Er ret vild med designet, det kunne blive et ganske udemærket beater-ur. Hvad koster sådan en fætter?
Svar
DonWerner Skrev:Jeg ville vælge den med den hvide urskive. Er ret vild med designet, det kunne blive et ganske udemærket beater-ur. Hvad koster sådan en fætter?

Kr. 6295 i Danmark, lidt mindre der hvor jeg fandt det Icon_e_wink

Det skal siges at jeg har haft et T-Touch Nascar tidligere, og var ganske tilfreds. Det var dog lidt lille (40mm), og kun vandtæt til 30m.

İmage

Mener jeg solgte det på QXL for 3k.....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)