31-03-2010, 11:10 AM
Han tog spændet af og jeg holdt det på armen så det passede. Det gav et mellemrum på ca. 1,5 cm, hvilket jo så ikke er helt så godt med det lange spænde. Kan jo også lide at det sidder lidt til.....
|
Fik prøvet et Ploprof idag, men
|
|
31-03-2010, 11:10 AM
Han tog spændet af og jeg holdt det på armen så det passede. Det gav et mellemrum på ca. 1,5 cm, hvilket jo så ikke er helt så godt med det lange spænde. Kan jo også lide at det sidder lidt til.....
31-03-2010, 12:21 PM
Mr. Korsbek! Skrev:Han tog spændet af og jeg holdt det på armen så det passede. Det gav et mellemrum på ca. 1,5 cm, hvilket jo så ikke er helt så godt med det lange spænde. Kan jo også lide at det sidder lidt til..... Nu har jeg ikke selv haft et ProP på armen. Men jeg har selv ret smalle håndled. Når lænken i mindste indstilling er for stor er det som regel et meget godt praj om at uret også vil se alt for stort ud selv hvis lænken blev speciallavet. Hvordan så de 48mm ud?
31-03-2010, 01:22 PM
Uret er ikke så stort. Bare bred i det.
31-03-2010, 01:46 PM
Måske billeder af rem og ur og afkortning ville opklare mysteriet?
vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
31-03-2010, 01:49 PM
Har jo fået svar. Remmen findes kun i en længde og den er for lang til mig. Så der slutter den jo.
Har jo ikke uret og får det så sikkert ikke, når det ikke vil passe....
31-03-2010, 06:19 PM
Hvad med mesh lænken eller en helt 3. gummirem fra et andet firma?
31-03-2010, 06:23 PM
Er det virkeligt helt umuligt at lave remmen så den også ville passe dig
jeg troede det ville være den mindste ting at passe en rem til. Også den vej jeg ville gå Stinger lænken ser for fed ud på billeder og der findes jo mange andre lækkere remme derude, det er da ikke det der skal diske uret for dig
31-03-2010, 06:46 PM
Den har bare en super fed gummirem....., men jeg må spise lidt mere mad og løbe mindre......
07-04-2010, 02:34 AM
Hej
Med hensyn til Longines Legend Diver, er langt de fleste eksemplarer der er nået til Danmark med en ekstra lang rem, hvorimod den med den korte rem er den der passer, jeg har dog lige solgt mit eksemplar, og det er til en kunde der normalt aldrig kan passe et standard ur, men Longines uret sad perfekt på hans arm, som er stor. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|