Så kom Kobold Arctic Diver Swiss endelig.....
Modtog igår denne haj rem fra Heroic18.

İmage
İmage
İmage
İmage

Glæder mig som et lille barn til at montere den på Kobold'en (som ligger på posthuset til afhentning i morgen Icon_twisted )

Denne rem fik jeg retur fra HG, via JoePete.... Den var oprindeligt med orange syninger, men Mr. Korsbek fik hurtigt gjort den ENDNU federe....

İmage
İmage
İmage
İmage

Spændet er lånt fra en anden rem, som nopanic er ved at skifte tråd på. Billeder følger når posten får afleveret remmen til mig...

Jeg ender altså op med 2 flotte remme, uden nogen form for omkostning, på grund af disse 4 gutters utrolige venlighed. Det siger vel alt om dette forum, man hjælper hvor man kan.

Tusind tak til, Henrik, John, Torben og Nicolai. Jeg skal nok huske jer Icon_e_wink
Svar
Heroic remmen er KLART federe med de mørke syninger. Godt gået, Torben Icon_cool Er den blevet farvet også, eller ser den bare lidt "rødlig" ud på billederne ... ?

I øvrigt, så fortjener du da til fulde at få en TAK for din altid venlige facon, samt din gæstfrihed og initiativrigdom ifht afholdelse af ur-tosse arrangementer Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Det er solen som bidrager med lidt farve. Men jeg vil da kalde den rødbrun..... Jeg har en helt sort diver på vej ind (mere om den senere, der går lidt tid endnu....), som ville se super ud med denne rem på. Men mon ikke den også vil passe fint på Kobold'en....
Svar
Efter min mening, så har de mørke syninger gjort remmen noget mere versatil, så jeg ville da tro at den ville være god til de divere, som du nu har på vej Icon_e_smile
Svar
Selv tak Claus - håber det er tilfredsstillende.......

Spændende med den sorte diver....

Her er min:

İmage

Ps. Det er vel ikke et Korsbek?
Svar
Sort diver ? Så er denne da ikke helt off topic Icon_razz Glæder mig til at se din fangst Icon_e_wink

İmage
Svar
Ja, Torben, jeg er supertilfreds med remmen, du kan dit kram..... Det er ikke et Korsbek, desværre. Ja, det bruger faktisk remme på 22mm, så denne passer jo ikke helt...

Jeg tror jeg vil lave en lille konkurrence vedr. uret, med ledetråde... Så i får ikke at vide hvad det er....endnu...... Icon_mrgreen Men det er ikke noget dyrt ur, så meget kan jeg da skrive...
Svar
Så ankom Kobold'en endelig. Og remmen, som nopanic har syet ny tråd i (tak, Nicolai)....

Der fulgte 2 natoremme med og oem gummirem, som ser ubrugt ud....
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Her monteret med de remme jeg har indtil videre.....
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Og et shot af alle urene.....
İmage
Svar
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Må indrømme den ser noget bedre ud på dine billeder Claus,der er mere glød Icon_cool
hvordan føles uret er det noget der kunne blive Icon_question
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)