Svar: 324
Tråde: 56
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Ja, så har vi fundet den rette mand til jobbet som rolex-central mod, nemlig den yderst rolex kyndige forum-bror GUFLE.
Vi håber at alle vil modtage den nye rolex link-central positivt.
Hilsen
Redaktør,
NW
•
Supergodt valg. Var også først på min liste.....
Når i nu er i gang, bør i vælge Joepete til moderator på Seiko forum...... Og opret et Breitling forum, så skal jeg nok.... Nå nej....
•
Hehe very funny, Claus!
Det har jo været oppe det forum, det bliver ikke til noget lige foreløbigt.
Hilsen
NW
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Hehe sådan Claus, + 1 fra min side.
plus aura plus, telle est la vie.
•
jacob jensen
Unregistered
+ 2
kan ikke rigtig forstå hvorfor der ikke skulle være plads til et Seiko forum
Super godt valg til at Rolex stolen danny har en stor Rolex viden som han gerne dele med andre,og så er han tilmed et behageligt menneske
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
jacob jensen Skrev:+ 2
kan ikke rigtig forstå hvorfor der ikke skulle være plads til et Seiko forum
Super godt valg til at Rolex stolen danny har en stor Rolex viden som han gerne dele med andre,og så er han tilmed et behageligt menneske 
Seiko forum findes jo nææææsten som Japan mener jeg - begge dele ville jo efterlade Japan ret tomt.
Jeg ønsker også Rolex folket til lykke med Danny/Gufle - super
vh
•
jacob jensen
Unregistered
Det kan du til dels godt have ret i hannover,men hvis det nærmest er ren Seiko i det forum kunne man jo slet og ret kalde det for hvad det er,
men med tanke på hvor stor en spiller japanerne er på det int. urmarked og hvor mange modeller vi ikke rigtig kender til herhjemme kunne der evt. lægge noget spændene stof inden for ure fra den del af verden også.
Men det er måske ikke det der har været ideen med dette forum fra starten at lægge focus på ure fra flere dele af verden
•
Kunne i ikke liiige tage den diskussion i en anden tråd, dette er en info/tillykke til gufle tråd
Hilsen
NW
•
Nicholas W Skrev:Kunne i ikke liiige tage den diskussion i en anden tråd, dette er en info/tillykke til gufle tråd
Hilsen
NW
Hvorfor? Man kan/skal vel ikke styre hvilken retning en tråd udvikler sig i
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
ClausT Skrev:Nicholas W Skrev:Kunne i ikke liiige tage den diskussion i en anden tråd, dette er en info/tillykke til gufle tråd
Hilsen
NW
Hvorfor? Man kan/skal vel ikke styre hvilken retning en tråd udvikler sig i 
Enig i at det vil være forkert hvis moderator skal ind i den slags spring i trådene, så bliver der nok at se til.
Som bibemærkning (jeg har skam sagt tillykke i mit indlæg) kunne man overveje at lægge tråden i Rolex forum
vh
•