Moderator til link central fundet!
Ja, så har vi fundet den rette mand til jobbet som rolex-central mod, nemlig den yderst rolex kyndige forum-bror GUFLE.

Vi håber at alle vil modtage den nye rolex link-central positivt.

Hilsen
Redaktør,
NW
Svar
Supergodt valg. Var også først på min liste.....

Når i nu er i gang, bør i vælge Joepete til moderator på Seiko forum...... Og opret et Breitling forum, så skal jeg nok.... Nå nej....
Svar
Hehe very funny, Claus!

Det har jo været oppe det forum, det bliver ikke til noget lige foreløbigt.

Hilsen
NW
Svar
Hehe sådan Claus, + 1 fra min side.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
+ 2 Icon_e_wink
kan ikke rigtig forstå hvorfor der ikke skulle være plads til et Seiko forum Icon_rolleyes

Super godt valg til at Rolex stolen danny har en stor Rolex viden som han gerne dele med andre,og så er han tilmed et behageligt menneske Icon_cool
Svar
jacob jensen Skrev:+ 2 Icon_e_wink
kan ikke rigtig forstå hvorfor der ikke skulle være plads til et Seiko forum Icon_rolleyes

Super godt valg til at Rolex stolen danny har en stor Rolex viden som han gerne dele med andre,og så er han tilmed et behageligt menneske Icon_cool
Seiko forum findes jo nææææsten som Japan mener jeg - begge dele ville jo efterlade Japan ret tomt.

Jeg ønsker også Rolex folket til lykke med Danny/Gufle - super
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det kan du til dels godt have ret i hannover,men hvis det nærmest er ren Seiko i det forum kunne man jo slet og ret kalde det for hvad det er,
men med tanke på hvor stor en spiller japanerne er på det int. urmarked og hvor mange modeller vi ikke rigtig kender til herhjemme kunne der evt. lægge noget spændene stof inden for ure fra den del af verden også.

Men det er måske ikke det der har været ideen med dette forum fra starten at lægge focus på ure fra flere dele af verden Icon_cool
Svar
Kunne i ikke liiige tage den diskussion i en anden tråd, dette er en info/tillykke til gufle tråd Icon_e_smile

Hilsen
NW
Svar
Nicholas W Skrev:Kunne i ikke liiige tage den diskussion i en anden tråd, dette er en info/tillykke til gufle tråd Icon_e_smile

Hilsen
NW
Hvorfor? Man kan/skal vel ikke styre hvilken retning en tråd udvikler sig i Icon_question
Svar
ClausT Skrev:
Nicholas W Skrev:Kunne i ikke liiige tage den diskussion i en anden tråd, dette er en info/tillykke til gufle tråd Icon_e_smile
Hilsen
NW
Hvorfor? Man kan/skal vel ikke styre hvilken retning en tråd udvikler sig i Icon_question
Enig i at det vil være forkert hvis moderator skal ind i den slags spring i trådene, så bliver der nok at se til.
Som bibemærkning (jeg har skam sagt tillykke i mit indlæg) kunne man overveje at lægge tråden i Rolex forum Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)