22-04-2010, 09:05 PM
Så fik jeg trykket på køb.
Vi venter i spænding.......
//
Vi venter i spænding.......
//
|
Købe ur i Brasilien? - UPDATE!
|
|
22-04-2010, 09:14 PM
Loncar Skrev:Så fik jeg trykket på køb.Og vi må slet ikke få lidt mere at gætte ud fra. 1 Kronograf - mindst 3 subdials - 2 Måske faktisk også flere funktioner - type Valjoux 72 3 Guld 4 Før 1942 I nærheden??? (og så kan du vel lige sige hvilke punkter som var ret eller fejl vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
22-04-2010, 09:26 PM
Loncar Skrev:ok:... en lille fiks sag med ugedag & månefase?? Med venlig hilsen - Geodoc
22-04-2010, 09:27 PM
Over eller under 34 mm
(Ja Torben, der findes jo fixe mindre sager med ugedag og månefase - det kunne være godt bud) Jeg sigtede lidt på udvidet pointerdate - så først dit indlæg efter) Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
22-04-2010, 09:32 PM
cal 381m ref: 2486
(jeg gider ikke lege med jer - I er for hurtige) men maskinen har stået højt på min liste. Denne er original, undtagen rem og glas. Og skulle andet være tilfældet - ja så ryger den retur. //
22-04-2010, 09:39 PM
... det er et ur, som jeg selv har kredset meget om. - Flot flot. - Glæder mig virkeligt til at se.
Krydser nu fingre for, at alt er som det skal være Med venlig hilsen - Geodoc
22-04-2010, 09:42 PM
Jamen da - dag måned og pointerdate - og så månefase - den er da også utroligt flot - og absolut ikke almindelig - og heller ikke så lille, holder vel 37,5 mm om jeg læser ret hos Omega. Passer som fod i hose i din samling som jo har lækre sager fra den tid
Stort tillykke og fingers crossed. Gudskelov synes jeg ikke Sydamerika er så kendte for re-dials - havde du købt den i Indien såååå - men Brasilien vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
22-04-2010, 09:52 PM
Sælgers billede.
Hvor kan man mon skaffe en instrux vejledning til sådan en fætter? //
22-04-2010, 10:10 PM
Loncar Skrev:Sælgers billede.Tvivler lidt - men nettet kan jo så meget. Jeg vil dog tro den giver sig selv lidt - lidt ud fra at de der pointerdate med dag og måned ofte fungerer ret ens - med pushers i siden. Som jeg husker det fra mine v72 - så er mit gæt pusher i kroneside flytter månefasen i små ham puster i modsat kroneside - 1 til måned og 1 til viserdato Så mangler vi lige dagen, og den mener jeg man normalt helt enkelt må suse 24 timer rundt, indtil man har den. Fornuften er, at måneden jo ikke kan stilles på den måde og dagen jo kan være 30 dage galt, medens dagen højst kan være 7 galt. Nå men det var et gæt, kom tilbage når du ved, så kan vi andre jo lære helt gratis vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|