04-05-2010, 10:29 PM
Tomcat27 Skrev:......men må nu "nøjes" med et 15202 ROJa, det er jo forfærdeligt
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Så blev der hentet en pakke...
|
|
04-05-2010, 10:29 PM
Tomcat27 Skrev:......men må nu "nøjes" med et 15202 ROJa, det er jo forfærdeligt Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
04-05-2010, 10:33 PM
Til lykke med at lande drømme-klokken, Kim
De venligste hilsner, John
04-05-2010, 10:36 PM
Joepete Skrev:De lyse hår og den hvide skive spiller også meget godt sammenJa, den havde jeg ikke lige set De er bare blevet meget lyse efter nogle uger i solen Kim Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
05-05-2010, 02:18 AM
Hej Kim T
Tillykke med klokken, så nu får den nok al den armtid der er mulig, så nu mangler du bare et Panerai igen, så du har noget der passer til din signatur. MVH Peter
05-05-2010, 09:13 AM
Hej Kim
Stort tillykke med uret. Glæder mig til at se det, den 26. juni Hilsen Peter
05-05-2010, 09:24 AM
Hej Kim
Også et stort tillykke herfra... Det ser da for vildt lækkert ud. Håber også der bliver mulig hed for at se det ti UR2010, jeg har desværre aldrig selv haft rigtig lejlighed til at nærstudere en AP. En Royal Oak Offshore Safari med JLC "motor" tiltaler mig rigtig meget. Endnu engang stor tillykke
05-05-2010, 10:16 AM
BobT Skrev:Håber også der bliver mulighed for at se det ti UR2010Det gør der Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
05-05-2010, 11:51 AM
AP RO er noget af det som brænder sig fast på nethinden fordi den er helt sin egen. Et unikt design, som altid vil være særegent, genkendeligt og flot.
At det så også er et design, som netop nyder godt af stor finish i mange detaljer gør jo uret til en "klasse for sig selv" i virkeligheden. Første gang jeg så et AP RO tænkte jeg flot, maskulint og holdbart. Første gang jeg havde et AP RO i hånden/på armen (ikke en Chrono udgave) var min tanke at uret var ganske elegant til trods for det massive billede. Fladere, lettere og mere elegant end jeg troede udfra de billeder jeg havde set. Tillykke med det. En sand moderne klassiker. vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
05-05-2010, 12:01 PM
Kim T Skrev:BobT Skrev:Håber også der bliver mulighed for at se det ti UR2010Det gør der Det ser jeg frem til Hvor kan man læse om at der er en JLC motor i. Var lige forbi AP's hjemmeside, men der var ikke så meget info... P.S. Uret tage sig meget bedre ud på dine billeder end på AP's hjemmeside.
05-05-2010, 12:33 PM
BobT Skrev:Hvor kan man læse om at der er en JLC motor i. Var lige forbi AP's hjemmeside, men der var ikke så meget info... På APs hjemmeside er der da lidt info. [url]"http://www.audemarspiguet.com/AP/?#/complications/en/male/chronograph/23262840" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.audemarspiguet.com/AP/?#/com ... h/23262840[/url] Ellers så er der masser under AP forummet på Timezone.com. Tak for roserne ang. billederne. Det har jeg aldrig prøvet før Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|