Så blev der hentet en pakke...
Her er også lidt god info.

[url]"http://timetapestry.blogspot.com/2007/02/like-ferrari-with-4-cylinder-engine.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://timetapestry.blogspot.com/2007/0 ... ngine.html[/url]
Svar
Og lige et par fotos Icon_e_biggrin

2326/2840 baseret på Jaeger LeCoultre´s cal. 889/2.

İmage
İmage

Mvh. Kim T.
Svar
Hej Kim

Tak for de gode links. (Nu har jeg også lært at bruge AP's hjemmeside)

Det er også nogle rigtig flotte billeder af værket.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se ure på lørdag Icon_e_biggrin
Svar
Hvor er det fedt. Har ikke set et AP i virkeligheden, men dit ser rigtigt cool ud.

PS: Du kan bare sende mig dine gamle ure Icon_smil
Svar
Baun Skrev:Fladere, lettere og mere elegant end jeg troede udfra de billeder jeg havde set.
Denne model er så ikke så flad eller let Icon_e_wink
Der er stor forskel på RO/ROC og ROO

RO = Royal Oak.
ROC = Royal Oak Chronograf.
ROO = Royal Oak Offshore. (noget større)

Den model som jeg har erhvervet mig (Offshore) er lige så stor som et Panerai.
Men sidder stadig supergodt på hånden IMHO. Jeg er selvfølgelig heller ikke helt lille Icon_cool

Jeg syntes den passer mig perfekt, hvilket jeg mener at dette billede illustrerer fint Icon_e_biggrin

İmage

Det der er vigtigt for mig er at selve uret incl. alt holder sig inden for håndleddet.

Nu ved jeg jo at der er nogle præcisions nørder herinde Icon_mrgreen og til dem kan jeg sige at uret på det første døgn hos mig har vundet 1 sek.
Hvilket er meget tilfredstillende Icon_e_biggrin

Baun Skrev:Tillykke med det. En sand moderne klassiker.
vh baun
Tak Icon_e_biggrin
Svar
jkjaers Skrev:PS: Du kan bare sende mig dine gamle ure Icon_smil
Der er sgu næsten ikke nogen tilbage Icon_e_surprised
Da træerne ikke vokser ind i himlen hjemme hos mig, så skal der noget ud, når der kommer noget ind Icon_e_wink

Jeg har dog et Sinn på salgssiden der savner et nyt hjem Icon_e_wink

Mvh. Kim
Svar
Kim T Skrev:Nu ved jeg jo at der er nogle præcisions nørder herinde Icon_mrgreen og til dem kan jeg sige at uret på det første døgn hos mig har vundet 1 sek.

Ja dem kan jeg jo kun stolt sige være en af, om end vi er et lille og til tider misforstået folkefærd Icon_mrgreen

+ 1 sekund lyder rigtig godt. Du kunne jo overveje om du vil teste nøjagtigheden over nogle dage... Icon_e_wink
(Høre rigtig gerne om det)

Det kunne også være interesant om chronograf sat til har en indvirkning på gangen af værket... (Nå nu bliver det vist lidt nørdet igen Icon_mrgreen )
Svar
BobT Skrev:
Kim T Skrev:Nu ved jeg jo at der er nogle præcisions nørder herinde Icon_mrgreen og til dem kan jeg sige at uret på det første døgn hos mig har vundet 1 sek.

Ja dem kan jeg jo kun stolt sige være en af, om end vi er et lille og til tider misforstået folkefærd Icon_mrgreen

+ 1 sekund lyder rigtig godt. Du kunne jo overveje om du vil teste nøjagtigheden over nogle dage... Icon_e_wink
(Høre rigtig gerne om det)

Det var planen.

Præcision har aldrig rigtig været et issue for mig, da jeg har haft flere ure.
Så hver gang jeg skulle have fat i et, skulle jeg alligevel stille det.

Men nu hvor planen er 2 ure (Seiko beater + Ap) så vil det jo forhåbentlig få så meget armtid at det íkke når at gå i stå.
However, så vil der komme en lille update i løbet af et par dage.

Kim
Svar
For mig er præcision mere en fascinationen end et "issue" Icon_e_wink

Men for ikke at kapre din tråd om dit nye lækre ur, vil jeg blot læne mig tilbage og se frem til at høre om dine erfaringer med hvor nøjagtigt det går Icon_cool
Svar
Kim T Skrev:
jkjaers Skrev:PS: Du kan bare sende mig dine gamle ure Icon_smil
Der er sgu næsten ikke nogen tilbage Icon_e_surprised
Da træerne ikke vokser ind i himlen hjemme hos mig, så skal der noget ud, når der kommer noget ind Icon_e_wink

Jeg har dog et Sinn på salgssiden der savner et nyt hjem Icon_e_wink

Mvh. Kim
Det sender du bare! Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)