Så blev der hentet en pakke...
Stort tillykke med uret. Det må være helt fantastisk at lande " Most Wanted " så stort tillykke. Håber du nyder det, men det lyder det til du gør Icon_e_wink
Svar
Det har jo også ligge i boksen i næsten 1 år Icon_smil så det går super godt
Kim T Skrev:
Baun Skrev:İmage

Nu ved jeg jo at der er nogle præcisions nørder herinde Icon_mrgreen og til dem kan jeg sige at uret på det første døgn hos mig har vundet 1 sek.
Hvilket er meget tilfredstillende Icon_e_biggrin

Baun Skrev:Tillykke med det. En sand moderne klassiker.
vh baun
Tak Icon_e_biggrin
Svar
BobT Skrev:For mig er præcision mere en fascinationen end et "issue" Icon_e_wink

Men for ikke at kapre din tråd om dit nye lækre ur, vil jeg blot læne mig tilbage og se frem til at høre om dine erfaringer med hvor nøjagtigt det går Icon_cool
Efter 2 døgn ligger den på -1 sek ifht udgangspunket.
Altså et tab på 2 sek på anden døgnet, eftersom den vandt 1 sek det første døgn.

Nu har jeg bevist lagt uret på to forskellige måder om natten, for at se hvilken indflydelse det har.
Første nat på kronen. (her vandt den lidt)
Anden nat med glasset nedad (her tabte den lidt)

Men resultatet er stadig helt fint med mig Icon_e_biggrin
Fortsættelse følger udelukkende til ære for BobT Icon_e_wink

p.s. Nu er det snart Lørdag Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Mvh. Kim
Svar
Tillykke med et virkeligt lækkert ur Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar
Len Skrev:Tillykke med et virkeligt lækkert ur Icon_e_biggrin
Tak Icon_e_biggrin
Svar
Hej

Jeg er til dels enig med at det er et fedt ur, men hvorfor bruger AP ikke et integreret chronographværk, istedet for deres lagkageløsning, som værket i ROO nu engang er, for det bruger de i deres almindelige chrono. Icon_e_confused

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg er til dels enig med at det er et fedt ur, men hvorfor bruger AP ikke et integreret chronographværk, istedet for deres lagkageløsning, som værket i ROO nu engang er, for det bruger de i deres almindelige chrono. Icon_e_confused

MVH Peter
Ja, det kan man undre sig over Icon_e_surprised
Jeg ville også have foretrukket et integreret, men det er nu stadig lækkert.

Ud over det åbenlyse ved modul løsningen, så har jeg også kunnet læse mig til 2 andre ting.
1. Placeringen af trykknapperne. De sidder selvfølgelig forskudt ifht. kronen. Det generer på ingen måde mig.
2. Der er åbenbart også nogle ure med lign. løsninger der lider af visere der "hopper" lidt ved aktivering af chronografen. Sådan er det ikke på AP´en. Den kører 100 % perfekt.

Men vi er helt sikkert enige. En integreret løsning ville have været at foretrække.

Problemmet er bare, at man tit ikke kan få det hele Icon_e_wink
Dette ur er så fantastisk i sig selv og i selve værket, at jeg godt kunne overskue at gå på kompromis med chronograf løsningen.

Mvh. Kim T.
Svar
Efter 3 døgn er vi oppe på + 4 sek ifht udgangspunket.
Altså har det vundet igen. Nu har det så også ligget i 15 timer på kronen.
Det er meget tydeligt at jeg kan få det til at vinde lidt ved at ligge det på kronen og til at tabe lidt ved at lægge det fladt på glasset.
Men resultatet på 3 døgn er altså +4.
Nu lå det fladt det meste af døgn 2, hvilket udjævnede det vundne fra de 2 andre døgn.

Så ved at skifte hveranden nat (krone/glas) kan jeg holde det meget præcist.

Det er dog ikke noget jeg har tænk mig at bruge mere energi på.
Jeg har udelukkkende fulgt op på det for "præcisions tossen " BobTs skyld Icon_e_wink

Til nogle af jer: Vi ses i morgen.
Til de andre: God weekend.

Mvh. Kim T.
Svar
Hej Kim T

Jeg er helt enig med dig, det er og bliver et fedt ur, næsten uanset værk, for selve værket er bare i top, det er såmænd bare chronographmodulet, som jeg ikke er den store fan af. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Hej Kim T

Stort tillykke med uret.
Jeg har aldrig været den store fan af AP, sikkert pga. de mange LE i mange, for mig, underlige farver. MEN denne model er bare for lækker Icon_cool

Hvad koster remme til sådan en?

Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)