Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg tager udgangspunkt i hvad jeg plejer at give for ure som tilgår samlingen - og hvad jeg giver får de 2-3 ure som ligger i den dyre ende af min samling - dem synes jeg er "Virkelig dyre". men alt er jo som bekendt relativt
vh Baun
•
Svar: 777
Tråde: 45
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det ER svært, for det kommer jo an på uret (som flere skriver).
Lad mig slå fast: Jeg synes 100.000 kr. er rigtig mange penge, men..
Hvis jeg f.eks. fik mulighed for at købe en IWC Portuguese Ref. 325 til 100.000 kr. ville jeg synes, det var virkelig billigt.
Det ville jeg gerne bruge mine (eller bankens) penge på.
Derfor er beløbstørrelsen ikke et mål i sig selv.
Jens-Kristian
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
JK Skrev:Hvis jeg f.eks. fik mulighed for at købe en IWC Portuguese Ref. 325 til 100.000 kr. ville jeg synes, det var virkelig billigt.
Det ville jeg gerne bruge mine (eller bankens) penge på.
Derfor er beløbstørrelsen ikke et mål i sig selv.
Jens-Kristian
Næh - men det giver et billede. Jeg vil også godt gi 250.000 kr for en ægte Van Gogh - men mange her, kan sikkert give en ide, om hvor ligger deres normale max.
Jeg kan lægge mig selv til. Jeg har aldrig givet over 40.000, men har masser af ure i box, heriblandt no 10 som ligger i 30.000 kr klassen - så et til 300.000 havde jo været lige så smart, hvis ikke det var fordi jeg vil skifte - og glæder mig over mange ure

Ikke et enkelt spørgsmål erkendt, men det giver nok et billede af en slags, uden at være
det fulde mål i sig selv.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
hannover_dk Skrev:Hvor dyrt må et ur være, for at du ville bruge dine penge på det?
Jeg har som sådan ikke nogen grænse, og har derfor valgt sidste mulighed.
For mig er det udelukkende et spørgsmål om, hvad jeg gerne vil have og hvad jeg har råd til.
(uden at det påvirker andre og vigtigere ting i min og min families hverdag)
I bund og grund er alt over 10k vel virkelig dyrt for et ur

Vi er bare ikke normale, og gudskelov for det
Mvh. Kim T.
•