Afstemning: Hvor går din grænse for hvornår et ur er "dyrt"
Et ur til over 5.000 kr er virkeligt dyrt
Et ur til over 15.000 kr er virkeligt dyrt
Et ur til over 30.000 kr. er virkeligt dyrt
Et ur til over 50.000 kr. er virkeligt dyrt
Et ur til over 100.000 kr. er virkeligt dyrt
[Vis resultater]

hvornår er et ur dyrt - måske for dyrt?
Hej

Jeg kan tilslutte mig til det som Kim T skriver. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Tja alt er jo relativt og kan kun tilslutte mig det der er skrevet. 5 k er mange penge hvis de bruges på det forkerte ur, men 100 k for det rigtige ur vil jeg da gerne betale Icon_rolleyes

/Mads
Svar
Jeg syndes måske også den skulle ha haft et par stemmer mere, altås over de 100K...
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jeg har valgt at tolke spørgsmålet som et generelt spørgsmål, set fra sidelinien, hvor man trykker næsen mod ruden hos sin lokale ur-pusher, og ser et ur i 1oo.ooo kroners klassen...... og så en helt personlig økonomisk vurdering, i forhold til min pengepung, og hvad der ellers presser sig på af ting der burde købes, ift. den daglige drift af hjemmet.

Disse to ting sammenlagt, synes jeg at 30.000 kr, er for meget til at jeg ønsker at investere i et ur.....men samtidig er min kontrabas forsikret for 180.000 kr, så jeg er nok mere en musik instrument freak, end en vintage ur ditto.

Allan
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
Spørgsmålet kunne måske også være hvornår et ur er for dyrt til at man vil købe og gå med det, og ikke som invistering/ safekeeper?
İmage
Svar
Magnum Skrev:Spørgsmålet kunne måske også være hvornår et ur er for dyrt til at man vil købe og gå med det, og ikke som invistering/ safekeeper?
Ja det kunne da nok ha været lagt på. Jeg har tænkt på ur som ur - og ikke som et stykke værdipapir i bankboksen - men ja jeg forstår. Jeg tror dog der er dannet et vist billede - man er ikke så pivede med midlerne til ure herinde
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg køber da en del ure som en investering, men de skal selvfølgelig passe ind i min samling. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)