11-06-2010, 04:05 AM
Hej
Jeg kan tilslutte mig til det som Kim T skriver.
MVH Peter
Jeg kan tilslutte mig til det som Kim T skriver.
MVH Peter
|
hvornår er et ur dyrt - måske for dyrt?
|
|
11-06-2010, 09:38 AM
Tja alt er jo relativt og kan kun tilslutte mig det der er skrevet. 5 k er mange penge hvis de bruges på det forkerte ur, men 100 k for det rigtige ur vil jeg da gerne betale
/Mads
11-06-2010, 03:14 PM
Jeg syndes måske også den skulle ha haft et par stemmer mere, altås over de 100K...
Mvh. Micki - DREAMWATCH
11-06-2010, 05:34 PM
Jeg har valgt at tolke spørgsmålet som et generelt spørgsmål, set fra sidelinien, hvor man trykker næsen mod ruden hos sin lokale ur-pusher, og ser et ur i 1oo.ooo kroners klassen...... og så en helt personlig økonomisk vurdering, i forhold til min pengepung, og hvad der ellers presser sig på af ting der burde købes, ift. den daglige drift af hjemmet.
Disse to ting sammenlagt, synes jeg at 30.000 kr, er for meget til at jeg ønsker at investere i et ur.....men samtidig er min kontrabas forsikret for 180.000 kr, så jeg er nok mere en musik instrument freak, end en vintage ur ditto. Allan Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
11-06-2010, 11:59 PM
Spørgsmålet kunne måske også være hvornår et ur er for dyrt til at man vil købe og gå med det, og ikke som invistering/ safekeeper?
12-06-2010, 12:25 AM
Magnum Skrev:Spørgsmålet kunne måske også være hvornår et ur er for dyrt til at man vil købe og gå med det, og ikke som invistering/ safekeeper?Ja det kunne da nok ha været lagt på. Jeg har tænkt på ur som ur - og ikke som et stykke værdipapir i bankboksen - men ja jeg forstår. Jeg tror dog der er dannet et vist billede - man er ikke så pivede med midlerne til ure herinde vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
16-06-2010, 01:19 AM
Hej
Jeg køber da en del ure som en investering, men de skal selvfølgelig passe ind i min samling. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|