02-01-2013, 11:51 PM
Jeg starter lige denne tråd for at høre på om der er stemning for et GTG i hovedstaden. Nogle gange kan der være lidt langt til Glamsbjerg på Fyn ;)
Alt efter hvor mange vi bliver, kan jeg ligge lejlighed til, ellers finder jeg nogle større lokaler. Det skal naturligvis være på en lørdag, en gang i foråret (marts) måske så vi kan gå en tur ned at strøget og trykke næserne flade på urbutikkernes ruder.
Er selvfølgelig helt med på at der ligger et GTG i april der afholdes i Næstved, men jeg bliver aldrig træt af at se på, eller tale om, ure :)
***LUKKET FOR TILMELDNINGER***
Kristofferj
berg
KimT (aka Mr. Urdebatten himself) + ven
Amehlbye (aka manden med lokalerne)
Black Seal (aka Mr. Panerai, Mr. Korsbek, manden med de fedeste hjemmelavede remme eller bare Torben)
T.Hansen
Avantismo
Ivan (Danmarks eneste hipster urmager)
T Tornberg
Calle
S.nissen + 2 venner
Niclas Correll
Kamstrup
Dela
Kongen
Chrono.dk
KlausM
Slettegaard
rbnptrsn
RURA på et Wildcard
Claus Tukjær (Måske)
Og naturligvis undertegnet
David.H (aka The Big Flipper)
Der ligger en kiosker osv i nærheden så det er nok nemmest at folk bare selv køber lidt af det de nu har lyst til. :)
Glæder mig til at se jer allesammen.
Alt efter hvor mange vi bliver, kan jeg ligge lejlighed til, ellers finder jeg nogle større lokaler. Det skal naturligvis være på en lørdag, en gang i foråret (marts) måske så vi kan gå en tur ned at strøget og trykke næserne flade på urbutikkernes ruder.
Er selvfølgelig helt med på at der ligger et GTG i april der afholdes i Næstved, men jeg bliver aldrig træt af at se på, eller tale om, ure :)
Kristofferj
berg
KimT (aka Mr. Urdebatten himself) + ven
Amehlbye (aka manden med lokalerne)
Black Seal (aka Mr. Panerai, Mr. Korsbek, manden med de fedeste hjemmelavede remme eller bare Torben)
T.Hansen
Avantismo
Ivan (Danmarks eneste hipster urmager)
T Tornberg
Calle
S.nissen + 2 venner
Niclas Correll
Kamstrup
Dela
Kongen
Chrono.dk
KlausM
Slettegaard
rbnptrsn
RURA på et Wildcard
Claus Tukjær (Måske)
Og naturligvis undertegnet
David.H (aka The Big Flipper)
Der ligger en kiosker osv i nærheden så det er nok nemmest at folk bare selv køber lidt af det de nu har lyst til. :)
Glæder mig til at se jer allesammen.
Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)