Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg står med et ben i begge lejre.
Jeg synes at Tom C. og filmen Top Gun var helt fin, og har da også set den flere gange, way back when

Jeg synes også at uret i sig selv er super lækkert.
Men jeg er ikke så glad for koblingen de to imellem. Jeg er heller ikke så glad for alle de andre "tema" ure.
Panerai/Ferrari, GP/Ferrari, Breitling/Bentley, JLC/Navy Seals osv. osv.
Absolut respekt for dem der vælger det, jeg ville bare personligt vælge en "standard" model i stedet.
Men et stort tillykke herfra, med ønsker om nogle snarlige billeder fra Tages side
•
Svar: 152
Tråde: 27
Modtaget Likes: 30 i 13 svar
Givet Likes: 4
Jeg takker for den positive feedback fra flertallet. Det sætter jeg pris på.
Jeg selv og min ur-vennekreds - som alle er villige til at bruge mange penge på ure - og samtidig er "feinschmecker smagsdommer kritiske", siger samstemmende: Det ur er et hit. Uret vinder ved nærmere bekendtskab.
Undskyld at jeg ikke poster et billede - jeg har ikke gidet at lære det endnu, jeg arbejder på at overvinde mig selv.
Til dem der er i tvivl. Køb uret.
Er det for stort? Jeg har selv valgt "Den lille på 44 mm" og det er perfekt på mit "standard" håndled - og iøvrigt let at bære. Uret har "wrist presence" uden at det "overpower" - der er to grunde hertil: 1) Urkassen er smallere i toppen og når først de 44mm i bunden, 2) Uret er så æstetisk elegant og stilrent at størrelsen ikke "støjer".
I kategorien "All Black/Dark Grey" er uret sublimt.
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Fed actionfilm og tillykke med uret. Dyb respekt for folk der vælger med hjertet.
•
Svar: 152
Tråde: 27
Modtaget Likes: 30 i 13 svar
Givet Likes: 4
Lad internet billederne tale for sig selv. Stilrent. Smukt. Markant.
Google: iwc top gun pictures
•