Gummirem eller læder på et dykkerur??
Hej med jer

Jeg er af den mening at et dykkerur bør have en rem på som tåler at kommer i havet eller i svømmehallen Icon_e_biggrin Men det er jo bare min mening Icon_exclaim

Hvad siger I derude i det danske land, skal et dykkerur/toolur have en gummirem eller en læderrem på Icon_question

Min EcoZilla skifter måske en dag rem, men kun til gummi eller andet som tåler vand Icon_e_biggrin

İmage

Inspiration Icon_question Kig her:
[url]"http://forums.watchuseek.com/f222/need-recommendation-eco-zilla-strap-101501.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.watchuseek.com/f222/need- ... 01501.html[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
Synes sagtens at en diver kan have en læderrem på, måske ikke det mest praktiske med hensyn til vand osv. men det kan give et super rådt look hvilket imo klæder en diver ganske godt Icon_e_biggrin

Kunne godt overveje at anskaffe mig en læderrem ala denne til mit Sub 5513 . . .
İmage
Simon Hedegaard
Svar
Jeg skifter meget med remmene på mine ure, og er på ingen måde fanatisk med at remmen passer til urets tilsigtede funktion.

Men omvendt monterer heller ikke en blød læderrem på mit ur, før en badeferie Icon_e_wink
Svar
Hej.
Jeg syntes bestemt godt man kan smide en lækker læderrem på en diver, men til strand og vand skal der være gummirem på en diver.
Breitling SuperOcean Steelfish på læderrem.
İmage
Omega Seamaster PlanetOcean på læderrem.
İmage
Mvh Peter...
Svar
Hvis uret skal bruges til at dykke, skal remmen selvfølgelig kunne tåle vand. Det giver sig selv. Hvis man bruger et dykkerur som hverdagsur, synes jeg det kan være en god afveksling med en læderrem. Nogle af Anonimos dykkerure leveres med læderrem som kan tåle saltvand (ikke lige den rem på billedet).

İmage
İmage
Svar
Jeg synes sagtens man kan bruge læder på en dykker.

Synes fx. denne ser rigtig godt ud:
İmage

Kunne også godt finde på at købe en rem a la denne til mit vintage Rolex, - når jeg da en gang får købt et. Selvom jeg nok ikke får råd til sådan en lækker big crown som er på billedet...
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
Der er jo masser af folk som går med dykkerure, som aldrig ser skyggen af vand Icon_e_biggrin
Og jeg ser intet galt i at sætte hvilken som helst type rem på.

Jeg har som regel nato eller gummi på et ur, hvis det skal med i vandet.

Så, what ever rocks your boat................ Icon_e_wink
Svar
Jeg havde læder på min PAM243 i starten.

İmage
İmage
İmage

Men til sidst brugte jeg kun gummiremmen......

İmage
(øv hvor jeg savner det ur.... Icon_e_sad )
Svar
1 Lænke
2 gummirem
kunne aldrig drømme om at bruge læderrem by thats just me
og jeg er jo ikke den største Pam fan Icon_e_wink (og fik jeg et skulle det selvfølgelig have en af deres fede lænker Icon_cool )
Svar
The most important thing to remember about most modern dive watch straps is to make sure that they are resistant to coffee. Icon_e_wink Willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)