Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Se her:
[url]"http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=16302&start=0&hilit=hublot" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.p ... lit=hublot[/url]
Jeg ville vælge med keramisk krans.
Mvh
Klaus
•
Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tak, glæder mig til at få det prøvet.
Det kan godt være at der sidder et modificeret ETA værk og der er nogen der mener at det derfor ikke er pengene værd - men prisen er konstateret af udbud og efterspørgsel og folk betaler pengene, så det gør at det er pengene værd i min verden.
Kiggede på den blanke side, og googlede, og jeg kan finde flere modeller med dette.
Uanset, så er mit ur med boks og papirer så er ikke et sekund i tvivl om ægtheden.
Ceramic, skeleton og evolution modellerne er fede, og i en perfekt verden rockede jeg nok også i virkeligheden en Aero Bang - men nu flaskede det sig med dette ur og jeg fik en for mig god pris, så nu prøver vi. :)
Det er et ur der deler vandende, og ja, nogle mener at det er AP ROO rip-off... Og ja, de har vel kigget lidt den vej da de designede uret, men så længe de ikke har tyvstjålet er det ok at man bliver inspireret - jeg mener, det er jo ikke en Steinhart udgave - læs KOPI! ;)
Svar: 1,472
Tråde: 51
Modtaget Likes: 65 i 42 svar
Givet Likes: 261
berg Skrev:Tak, glæder mig til at få det prøvet.
Det kan godt være at der sidder et modificeret ETA værk og der er nogen der mener at det derfor ikke er pengene værd - men prisen er konstateret af udbud og efterspørgsel og folk betaler pengene, så det gør at det er pengene værd i min verden.
Sådan tænker og handler størstedelen af Verdens befolkning, og markedet tilpasser sig efter det
Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
•
Svar: 325
Tråde: 17
Fedt ur Berg, er ret overbevist om at det har været mit, et års tid tilbage - og bare rolig, jeg behandlede det rigtig godt ;) ... I øvrigt var det billedet af remmen der snød mig - syntes det lignede/ligner noget stål :) ... Men tillykke med uret - det er rigtig fedt IRL :))
Sent from my iPad using Tapatalk HD
•
Christiansen9000 Skrev:Fedt ur Berg, er ret overbevist om at det har været mit, et års tid tilbage - og bare rolig, jeg behandlede det rigtig godt ;) ... I øvrigt var det billedet af remmen der snød mig - syntes det lignede/ligner noget stål :) ... Men tillykke med uret - det er rigtig fedt IRL :))
Mon ikke man kan blive glad for det...
Overvejer at få lavet en læderrem til den.
Nu er jeg jo Panerai mand, så skal bruge noget læder! ;)
Uret har uden tvivl ikke været dit, medmindre du er en midaldrende tyk mand (eneste ejer) bosiddende Sydeuropa! ;)
Svar: 325
Tråde: 17
Det er jeg ikke, men det der med bosiddende i syd"europa" lyder sgu ikke helt dårligt :)
Men kan i hvert fald sige at jeg har haft et fuldstændig magen til, og det er faktisk et rigtig - rigtig lækkert ur, som jeg tænker tilbage på med stor glæde :)
Og ja, det ser super fedt ud med læder! :)
- (er også Pam mand)
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jeg kan læse på TZ at stål kransene har blanke sider (lodrette flade) medens de keramiske har nubrede.
Mvh
Klaus
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Fedt ur, som jeg (på trods af det "simple" værk og manges holdning) rigtig godt kan lide.
Og også et jeg har overvejet fra tid til anden. Jeg har dog aldrig haft et på armen, så hvem ved hvordan jeg ville have det IRL?
Glæder mig til at høre din mening.
•
KlausM Skrev:Jeg kan læse på TZ at stål kransene har blanke sider (lodrette flade) medens de keramiske har nubrede.
Mvh
Klaus
Super, har også lige læst op på hvordan man spotter en fake Big bang! ;)
Svar: 295
Tråde: 11
Jeg var way off med det Swatch ;)
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
•